Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rode Jasjes in Nederland - Forum Wereldfietser

Rode Jasjes in Nederland

Elk voorjaar fietsen we met een aantal vrienden een weekje door Nederland of aanpalende gebieden. In de wandelgangen noemen we ons De rode Jasjes, eenvoudigweg omdat we eertijds allen rood jasje droegen. En de benaming is korter dan het totaal van onze roepnamen.

Dit jaar deden we een rondje door Centraal-Nederland. Het verslag lees je hier:
http://vanuitdestoofstraat.blogspot.nl/ ... rzoek.html.

Omdat we ervan uitgaan dat de meeste fietsers Nederland wel zullen kennen deze keer wat meer aandacht voor andere aangename zaken des levens: waar brengen we onze tijd door als we niet fietsen.
Mooi verhaal Arno, smaakvol beschreven. Ben benieuwd of de genuttigde en verstookte calorieën enigszins tegen elkaar opwegen. ;-)
De zin die bleef haken was: "Op camping De Waps krijgen we een fantastische plaats toegewezen, maar we besluiten toch naar Balk te fietsen."
Zelf bezoek ik een camping slechts als ik de intentie heb er te blijven, en zeker als je een fantastische plaats toegewezen hebt gekregen. Wat is hier gebeurd!?
PeterGM schreef:De zin die bleef haken was: "Op camping De Waps krijgen we een fantastische plaats toegewezen, maar we besluiten toch naar Balk te fietsen."
Zelf bezoek ik een camping slechts als ik de intentie heb er te blijven, en zeker als je een fantastische plaats toegewezen hebt gekregen. Wat is hier gebeurd!?
Gezellige kroegen in Balk hé :wink:
@PeterGM:
Met onze bevoorrading hadden er we geen rekening gehouden dat de (aan te bevelen) camping hierin niet kon voorzien. Bovendien heeft een onzer ooit met een boot in Balk gelegen en wilde hij nog wel eens terug.
Voor wat betreft de calorieën: die waren bij inname en verbruik exact aan elkaar gewaagd. Waarschijnlijk dankzij de tegenwind overigens ... :D

En onze plaatjes op de camping (de stilte mag je er bij denken):

Afbeelding