Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Teasi pro: met gratis hartslag- en cadansmeter (twv €50,-) - Forum Wereldfietser

Teasi pro: met gratis hartslag- en cadansmeter (twv €50,-)

Aanbieding Teasi Pro Pulse en Speed, tijdelijk van €299,- voor 249,-

De De Teasi Pro Pulse en Speed: een zeer compleet navigatie en fietscomputer met veel functies, voor fietsers, mountainbikers, wandelaars, voetgangers. De Teasi Pro is als navigatiesysteem is ook zeer geschikt voor Geocaching. De Teasi Pro Pulse en Speed wordt geleverd met kaarten van 27 Europese landen. Extra landen zijn via de Teasi website te downloaden. Erg concurrerend geprijsd.

De Teasi Pro: voor wandelen én fietsen
> Voordelig en compleet navigatie systeem
> Kaarten van 27 Europese landen voor geïnstalleerd
> Inclusief hartslag- en cadans-/snelheidsmeter
> Kaarten kunnen levenslang gratis worden geupdate

Afbeelding

Naar de aanbieding van de Teasi Pro >

De Teasi Pro Pulse en Speed, de specificaties:
+ de Teasi Pro heeft een touchscreen, grootte 3.5″
+ Bluetooth 4.0, voor draadloos koppelen van:
+ Hartslagmeter en cadans- speedsensor
+ Barometer

Teasi Pro Pulse en Speed Software:
+ OSM-kaarten (Open Street Map) van 28 Europese landen (extra landen, regio’s zijn kosteloos online te installeren)
+ Reliëf-kaarten extra te installeren
+ Speciale fietsnavigatie software
+ One-Button-Logic voor eenvoudige bediening
+ Navigatie met kaart en pijl
+ Buigende instructies met automatisch draaien van kaartweergave
+ Verschillende in te stellen profielen voor verschillende soorten fietstypes, voetganger en wandel profiel etc.
+ Uitgebruide fietscomputer met verschillende vrij te configureren weergave van tijd, sensoren etc.
+ Trainings-modus (Ghost-Functie)
+ Rit-registratie, import- en export functie (GPX bestanden)
+ Geavanceerde routes (Premium-Routen)
+ Synchronisatie met routesites zoals Bikemap.net
+ Online-Updates voor o.a nieuwe kaarten en nieuwe functies
+ Update-tool voor Windows en Mac (Apple)

Afbeelding
Is deze ook te gebruiken icm voor ofm of osm voor reizen in Thailand en Laos? Ik wil voornamelijk routes voorbereiden voor mijn reizen, daarnaast gebruik wil ik hem dan ook gebruiken voor in Europa.

De prijs is erg gunstig, maar er zullen vast en zeker ook nadelen aan zitten. Weet iemand ze?
De OFM kan er zeker niet op, die kan alleen op de Garmin (of Android smartphone).
Geen losse oplaadbare batterijen, icm de beperkte accuduur niet geschikt voor meerdaagse tochten zonder stroom.
Je kunt niet zoals bij een Garmin zelf kaarten erop zetten, je bent afhankelijk van Arival.
En hij is helemaal niet zo goedkoop. Bijv. een Garmin Dakota 20 kan hetzelfde of meer en is ongeveer even duur. Wel een kleiner scherm maar voor mij groot genoeg.
En ga zo maar door. Leuke apparaat voor fietsgebruik, niet voor wereldreizigergebruik.