Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Wat deed jij vandaag met je fiets? - Pagina 3 - Forum Wereldfietser

Wat deed jij vandaag met je fiets?

125 berichten
En dan heb jij dus een garage. Ik moet het doen met een lullig tuinschuurtje:).
Travelmaster schreef:En dan heb jij dus een garage. Ik moet het doen met een lullig tuinschuurtje:).
Haha inderdaad :D Wij zijn hier echter met 4 personen :wink:
Lennart-Tampico schreef:
Travelmaster schreef:En dan heb jij dus een garage. Ik moet het doen met een lullig tuinschuurtje:).
Haha inderdaad :D Wij zijn hier echter met 4 personen :wink:
Wij met drie, en die kleinste kan nog niet eens lopen. Dus daar zijn nog niet eens fietsen voor aanwezig! Echt waar, mijn situatie is véél nijpender:).
Haha :D
@Travelmaster: ook geen kar voor die kleine?
Jazeker wel! Een Thule Chinook 2, ook zo'n massaal apparaat dat ik ergens kwijt moet, en die staat nu op de slaapkamer van die kleine... :shock:
Travelmaster schreef:Jazeker wel! Een Thule Chinook 2, ook zo'n massaal apparaat dat ik ergens kwijt moet, en die staat nu op de slaapkamer van die kleine... :shock:
Haha! :D

Bij mij is momenteel het fietsenschuurtje door slangen en vleermuizen gekraakt en ben nu ook gewapend met hoge laarzen, een spade en een muts aan het ontruimen. Heb net de racer gezellig naast m'n bed gezet, de fatbike staat heel dik in de gang en de andere twee fietsen staan ontzettend in de weg in de garage. Ga denk ik ook maar zo de auto in de tuin zetten.
Ben ik nu het zieligst? :wink:
Yopie schreef:
Travelmaster schreef:Jazeker wel! Een Thule Chinook 2, ook zo'n massaal apparaat dat ik ergens kwijt moet, en die staat nu op de slaapkamer van die kleine... :shock:
Haha! :D

Bij mij is momenteel het fietsenschuurtje door slangen en vleermuizen gekraakt en ben nu ook gewapend met hoge laarzen, een spade en een muts aan het ontruimen. Heb net de racer gezellig naast m'n bed gezet, de fatbike staat heel dik in de gang en de andere twee fietsen staan ontzettend in de weg in de garage. Ga denk ik ook maar zo de auto in de tuin zetten.
Ben ik nu het zieligst? :wink:
Nee, want jij hebt blijkbaar een tuin waar je auto in past. Dit winnen jullie echt niet hoor:).
Ik weet het niet: 16 fietsen in een gemeenschappelijke ruimte waar plaats is voor 6. Is dat ook zielig (voor mijn mooie tractor)?
arnob schreef:Ik weet het niet: 16 fietsen in een gemeenschappelijke ruimte waar plaats is voor 6. Is dat ook zielig (voor mijn mooie tractor)?
Dat hangt ervan af hoeveel van die fietsen van jou zijn.
3
Te weinig fietsen om te mogen klagen:).
Vandaag fiets schoongemaakt krijgt nieuwe egontrappers, vandaag fiets in mijn huiskamer geplaatst om langzaam mijn fietstassen te vullen, zodat ik zaterdagochtend vanuit Elburg ( heb geen zin om door de polder te fietsen) mijn eerste solo fietstocht ga fietsen. Richting Zuid Limburg en eigenlijk vanuit daar!!!!!????weet ik het nog niet gewoon mijn neus achterna denk ik :P
Travelmaster schreef:Nee, want jij hebt blijkbaar een tuin waar je auto in past. Dit winnen jullie echt niet hoor:).
Ah, wordt het dan niet tijd voor een nieuw topic: 'Post eens je fiets(en) op één vierkante meter' ?

Op zweedse fietsfora zie je daardoor soms de mooiste foto's en uitvindingen van kleinbehuisden: van superlichte racers tot onhandige grote tandems. Kan zomaar inspiratie geven :wink:
geexperimenteerd met bandendruk...om voldoende grip in het zand te hebben, maar nog niet te zacht voor een haakse bocht op de weg.... :shock:
OmeGerrit schreef:Velglint getsjekt?
Gaatje zat duidelijk aan de buitenzijde, tegenover ventiel. Maar natuurlijk toch velglint gecontroleerd, routine als de band er toch af is.
Niet zo zeer mét de fiets maar vóór de fiets ; mijn bestelde regenjasje kwam binnen, en
een spiegeltje besteld. Nu bijna alles gereed voor de pinkstertocht, zin in !! :D
Wat ik deed, gisteren: fietsen door de regen. Regenregenregenregenregenregenregenregenregen!!
Gisteren heerlijk ontbeten in een zee van boterbloemen voor onze tent net na de Selim pas en toen afgedaald naar het Sevan meer Armenie. Daar na vijf wild kampeerdagen ingetrokken in een klein hotelletje en de fiets in de tuin geparkeerd. Waar hij nu nog staat vanwege een uitzoek/rustdag. Morgen weer verder!

(Trouwens hier ook veel regen - dus fris op 1900 meter hoogte)


Afbeelding
Deze foto berust niet op de werkelijke belevenis maar is gejat van het internet - trouwens dit zijn ook geen boterbloemen en is niet de Selimpas
Ik heb vandaag de fiers laten schoonspoelen.... Wat een regen tijdens WW-verkeer!