Additionally, paste this code immediately after the opening tag: 18 mei 10:00 => rondje Breda - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

18 mei 10:00 => rondje Breda

Misschien is het handig contact op te nemen met Bert van Sprang om te voorkomen dat de beide Brabantse rondjes op dezelfde dag plaatsvinden zoals dit keer. Dan kunnen we zo nu en dan samen fietsen.
arnob schreef:Misschien is het handig contact op te nemen met Bert van Sprang om te voorkomen dat de beide Brabantse rondjes op dezelfde dag plaatsvinden zoals dit keer. Dan kunnen we zo nu en dan samen fietsen.

Zou een van de aandachtspunten voor de "Rondjescoordinator" kunnen zijn :idea:
Het was mij ook al opgevallen dat (bijna) alle rondjes deze maand op 18 mei plaatsvinden. Bij het plannen van een nieuwe datum voor een rondje kijk ik vaak wel even op het forum. Nu hadden we aan het eind van het rondje in april deze datum al geprikt, bovendien was het voor mij de enige vrije zondag in mei. Als het aan mij ligt gaan we hier geen vaste afspraken over maken, maar ook ik vind het leuk om eens elders mee te fietsen.
Hallo allemaal,

Het ziet er naar uit dat het prima weer wordt morgen voor het eerste rondje Breda. Voor alle deelnemers, tot morgen om 10 uur!

Jaron
Net als bij rondje Den Bosch waren we bij het eerste rondje Breda met een klein groepje van 4 personen. Het gezelschap, de route en het weer waren er niet minder om.
Jaron had een prachtige route uitgestippeld door de prachtige natuur rondom Breda.
De koffiestop in Alphen mag ook niet onvermeld blijven. Het appelgebak blonk zowel uit in smaak als in afmetingen op een prachtig terras middenin het dorp.

Jammer dat naast Jaron zich verder geen 'locals' hadden gemeld (de deelnemers kwamen uit Elburg en Groningen), want dit rondje verdient absoluut verdere opvolging.
Is er al een volgend rondje Breda gepland?