Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Vierde rondje 's-Hertogenbosch op 18 mei aanstaande! - Forum Wereldfietser

Vierde rondje 's-Hertogenbosch op 18 mei aanstaande!

Net terug van een geslaagd derde rondje 's-Hertogenbosch met een select gezelschap van in totaal 6 personen. Komt allen voor het vierde rondje 's-Hertogenbosch op 18 mei aanstaande! Nadere informatie volgt.
Ook net terug van mijn "1e WF activiteit". Bert bedankt voor het uitzetten van het rondje en de hele groep voor het prettige gezelschap. Voor herhaling vatbaar!

Gerrit Heij
Het was een heel mooi rondje den Bosch, mooi landschap, afwisselend, en prettige kleine groep. Bedankt allemaal en tot 18 mei! An Lambers
Alle deelnemers: dank voor de aangename middag! Ik moet me nu al afmelden voor 18 mei: ik blijk een huwelijksfeest te hebben achter de kapel op de Muur van Geraardsbergen.
Bij deze voorstel voor de route op 18 mei:

http://www.bikemap.net/nl/route/2580729 ... le_roadmap

Binnendoor langs Cromvoirt, randje Drunense Duinen, De Brand. Kasteel Nemerlaer, De Campina en een koffiestop bij de Jacobushoeve in Lennisheuvel. Terug langs Boxtel, Esch en Vught.
Hallo Bert,

Het rondje wil ik graag meefietsen.
Mijn vraag is de volgende: kunnen we voor vertrek afspraken maken over het tempo?
Ik vond het tempo bij de vorige tocht te hoog.

Groet, an lambers
Hoi An,

Vooralsnog lijkt me dat helemaal geen probleem, daar we tot op heden met zijn tweeën zijn. Vorige keer werd er inderdaad stevig doorgefietst, wat ik ook wel lekker vind, maar trainen voor komende fietsvakanties doe ik wel op andere dagen. Tot zondag!
Jullie plannen goed: weer moeten we afhaken vanwege een feestje. Volgende keer beter!
Hoi Polling,

Doe maar een voorstel voor een datum in juni!
Ik ga ook mee. We vertrekken toch om 13:00 uur aan de oostzijde (=stadzijde) van het station...?

Henk
Welkom Henk, inderdaad 13:00 aan de oostzijde.
Het was weer een mooi rondje in een fijn tempo. Bedankt Bert en de anderen! De koffiestop in Lennisheuvel mag niet onvermeld blijven, wat een prachtige plek!
Groeten, An