Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Amsterdam, 7 mei 2014 - Forum Wereldfietser

Rondje Amsterdam, 7 mei 2014

Iedere eerste woensdagavond van de maand fietsen we een 'Rondje Amsterdam'.
Vertrek om 19.00 uur vanaf de Berlagebrug (t.o. FEBO).

We fietsen in een rustig tempo over fietspaden en autoluwe wegen in Amsterdam en omgeving. De route ligt niet vast en je eigen inbreng wordt zeer gewaardeerd. Onderweg of na afloop drinken we gezellig nog wat samen. Rond 22.00 uur zijn we weer terug.
Iedereen is van harte welkom. Aanmelden vooraf is niet nodig.
De weersomstandigheden vormden zelden een spelbreker.
Kijk ook eens op het forum voor onze belevenissen bij eerdere Rondjes Amsterdam.
We vertrekken weer bij daglicht maar denk ook aan goede verlichting en opvallende kleding.

Noteer alvast de volgende Rondjes Amsterdam in je agenda: 7 mei, 4 juni, 2 juli, 6 augustus, 3 september en 1 oktober.
Heeft er al iemand een idee voor een leuke route?
Voor het grootste deel fietsen we al weer bij daglicht.
Met daglicht? Dan ga ik weer eens mee.

En naar Marken is altijd mooi.
Heerlijk gefietst, maar helaas zonder jullie. Wilde voor het eerst een keer meegaan maar was ws net te laat. Ben naar Marken gegaan in de hoop jullie nog tegen te komen (bij Eric mijn Idworx gekocht), maar helaas. Wellicht een volgende keer.
Marie-Jose tot de volgende maand. Woensdag 4 juni vertrekken we weer vanaf de Febo.

Er fietste een Pakistaan mee die Nederlands leert en dol is op het Koninklijk huis. Geweldig leuk!

Hij wilde weten wat het woord 'koesteren' betekent. "Herinneren met een positief gevoel" zo legde ik het uit. Maar eigenlijk is het veel meer dan dat.
Vervolgens probeerde ik het mooie woord 'geborgenheid' uit te leggen.
Hij vertelde dat hij 'geborgenheid' in Nederland voelde. Nou, mooier had het gesprek niet kunnen worden.