Additionally, paste this code immediately after the opening tag: mastercard in gambia e.v. - Forum Wereldfietser

mastercard in gambia e.v.

nog op de valreep een laatste vraag, want deze vrouw vertrekt volgende week voor een jaar naar westafrika. olympia zegt dat het nergens in gambia mogelijk is om met mastercard geld te pinnen.
weet iemand dit?
heeft iemand ervaring met mastercard?
bedankt
h.gr.
ada

Standard Chartered heeft filialen in Serekunda (toeristenplek) en Banjul (hoofdstad) Zij accepteren Master Card. Maar er is ook een levendige zwarte markt.

ook al gekeken onder http://www.mastercard.com?
hoe moet ik dat dan doen met die creditcard op de zwarte markt?
wat moet ik me daar bij voorstellen?
ada w
www.masterdcard.com vertoont geen enkel afrikaans land behalve zuidafrika
op vakantiefietser loop ik vast
maar standard chartered is in elk geval een goede tip
dankjewel!
a

heb je nog meer zulke tips voor de andere westafrikaanse landen?

op mastercard, eerst nederland selecteren, dan kom je op nl-pagina waar je weer naar pinautomaten over de helewereld kunt zoeken ook Gambia, moetje wel plaatsnamen weten om in te voeren.

(onder "services voor kaarthouders")

gedaan: www.mastercard.com -> nederland-> service krthouders->

resultaat: ' voor gambia en senegal en mali enz zijn momenteel geen gegevens beschikbaar"

toch bedankt!

Ada,
Je wisselt gewoon b.v. 100 dollar op de markt en op de pleintjes in Serekunda of Banjul voor Gambiaanse Delassis. Is de gebruikelijke gang daar.
Kijk in Gambia zeker naar de prachtige vogels die daar zijn! Nergens ter wereld is er zóón verscheidenheid aan vogels!
Zeer vriendelijke mensen daar.
Veel fietsplezier in het prachtige Afrika.
Mia

Probeer een Visa-card mee te nemen. Daar kom je een stuk verder mee. Of 1 keer waar dat mogelijk is heel veel pinnen, zoals ik in St. Louis in Senegal gedaan heb en daarmee door Senegal, Guinee-Bissau, Guinee en Mali gefietst heb.

Samuel