Beste fietsvrienden,
De zomervakantie komt er weer aan, het plannen van de fietsvakantie is weer gestart. Dit jaar hebben we het plan opgevat om een stuk van de Loire fietsroute af te leggen. We starten in Orléans en fietsen naar de kust.
In tegenstelling tot eerdere fietsvakanties eindigen we dit jaar niet op ons startpunt. Organisatorisch betekend dit dat we onze auto ergens in Orléans achter laten. Vanaf de eindbestemming ga ik met de trein terug naar Orléans om de auto te halen en terug te rijden naar de eindbestemming.
Aangezien ik hier geen ervaring mee heb vraag ik jullie om tips.
Ik heb de volgende vragen:
Groeten,
Erik
De zomervakantie komt er weer aan, het plannen van de fietsvakantie is weer gestart. Dit jaar hebben we het plan opgevat om een stuk van de Loire fietsroute af te leggen. We starten in Orléans en fietsen naar de kust.
In tegenstelling tot eerdere fietsvakanties eindigen we dit jaar niet op ons startpunt. Organisatorisch betekend dit dat we onze auto ergens in Orléans achter laten. Vanaf de eindbestemming ga ik met de trein terug naar Orléans om de auto te halen en terug te rijden naar de eindbestemming.
Aangezien ik hier geen ervaring mee heb vraag ik jullie om tips.
Ik heb de volgende vragen:
- Waar kan ik het beste mijn auto parkeren? In een P-garage of ergens in een rustige wijk? Vlak bij het station? Of op de camping vanaf waar we vertrekken?
Hoe plan ik mijn treinreis vanaf de eindbestemming naar Orléans? Welke site kan je het beste gebruiken?
Is het nodig om van te voren je treinkaartje te kopen of kan dat ook aan het loket?
In welke plek aan de kust kunnen we het beste finishen zodat we dicht bij een treinstation zitten? Het plan is nu om te finishen in Saint Brevin Les Pins.
Is er iemand binnen het Forum die dit stuk al eens per fiets heeft afgelegd, wat zijn de tips en trucks?
Groeten,
Erik