Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Uw hulp nodig bij een afstudeerproject van studenten - Forum Wereldfietser

Uw hulp nodig bij een afstudeerproject van studenten

Beste bezoeker van wereldfietser.nl,

Graag willen wij (een groep studenten van Windesheim Zwolle), u vragen om ons te helpen door een kleine enquête in te vullen. De enquête bestaat uit 9 korte vragen die u binnen 3 minuten heeft ingevuld.

De enquête is bedoeld om inzicht te krijgen in uw wensen mbt een videoanalyse om u beter op uw fiets te laten zitten.

Wij zijn u erg dankbaar voor het invullen van de enquête!

De enquête kunt u vinden door op de volgende link te klikken:

https://www.surveymonkey.com/s/6NRXFHN

Nogmaals dank voor uw moeite
@KayS

Ik heb de moeite genomen om de enquete op mijn beeldscherm op te roepen. Voordat ik overweeg deze in te vullen heb ik twee vragen aan je:
  1. De tekst "BikeFit Center simulator" suggereert mij dat je voor een commerciële partij onderzoek doet. Is dat zo en kun/mag je die partij noemen?
  2. Op welke wijze krijg ik de resultaten van je enquete en je onderzoek te zien?
Update - 2014.05.08
Ik heb een kleine week gewacht, dat leek me een redelijke termijn. Tot op heden geen terugmelding gezien op mijn, noch op andere vragen op de enquête. Ben ik cynisch als ik stel: ik geen antwoord op mijn vragen, jij geen ingevulde enquête?
Ik heb geen racefiets en/of mountainbike. Dan moet ik toch kiezen hoe vaak ik die gebruik... Aanvullen met trekkingfiets of vakantiefiets lijkt me voor de doelgroep op dit forum nodig.
Beste Kay,
Ik heb je vraagjes ingevuld.
Ben van mening dat je via deze site niet veel positieve reacties krijg voor je "Bike Fit Center"
Verder sluit ik mij aan bij de voorgaande schrijvers .wel succes met je studie

Dirk
Beste Kay,

Wie is jullie mentor?