Additionally, paste this code immediately after the opening tag: camping rotterdam - Forum Wereldfietser

camping rotterdam

weet er iemand een camping zijn in rotterdam in de buurt van de winkel bike4travel?

ik moet daar naartoe en ga met de fiets, echter op 1 dag heen en weer is wa veel van het goede....
Ik weet dat er in de wijk blijdorp een camping is, tegenover de dierentuin.
http://www.stadscamping-rotterdam.nl/
Zal vanaf daar een km of 8 naar bike4travel zijn schat ik zo in.
Er zijn wel wat campings in en om Rotterdam, maar zelf mag ik graag kamperen op "De Grutto" in Schipluiden (http://www.natuurkampeerterreinen.nl/te ... de-grutto/). Een mooie, aangename stek. Maar daarvoor moet je dan wel weer beschikken over de kampeerkaart uit het Groene Boekje (dat overigens ter plekke verkrijgbaar is (E 14,95 voor 137 natuurkampeerterreinen).
die stads camping is het dichtste bij idd een goede 8 km dus das goed te doen , neem ik die maar voor een nachtje...
bedankt voor de tips!
Ofschoon je je keuze al gemaakt lijkt te hebben, is er nog een mogelijkheid nabij de Willem Alexander roeibaan: Camping de Koornmolen, naast Landal bungalowpark, iets ten noorden van Rotterdam. Het is ook maar 9 km van bike4travel vandaan.
Het is weliswaar geen echte trekkerscamping, maar ik werd er hartelijk ontvangen in het najaar van 2012. Het was buiten het seizoen, en daardoor erg rustig. Dat kan nu anders zijn. De camping was eigenlijk al gesloten, maar omdat er nog een enkele andere gast wat langer was blijven staan, was er nog een douchegebouwtje open. Het tarief was ook toen schappelijk, net als nu (EUR 7,50 trekkerstent met 2 personen). En er was een wasmachine & droger (dagen ervoor compleet weggeregend).
Ik verbleef daar ook omdat ik bij bike4travel moest zijn, voor een garantiegeval met een achterwiel waarop ik niet veel verder durfde te rijden (uitstekend opgelost, overigens).Het was geen straf om de 9 km langs de Rotte naar de Satijnbloem af te leggen.
Op de stadscamping wil ik ooit eens overnachten, luisteren naar de wilde-dierengeluiden.