Additionally, paste this code immediately after the opening tag: kaarten osmand - Forum Wereldfietser

kaarten osmand

Hallo beste mede fietsers
Ik ga fietsen naar santiago en wil navigeren met osmand... Nu kan ik alle franse kaarten wel in mijn telfoon zetten maar dat is niet nodig natuurlijk.
Kan iemand mijn vertellen welke kkaarten ik nodig heb. Ik fiets via Oude Wegen naar het zuiden.
Alvast bedankt voor de informatie
Beste pjapio, misschien heb je geluk en is er een forumlid dat dezelfde route heeft afgelegd en ook met osmand navigeerde. Je hebt nog meer geluk als die persoon haar/zijn kennis met ons deelt.
Maar: je eerste bericht op dit forum getuigt van weinig eigen inzet en heeft een eisende toon. Daarmee verleid je in elk geval mij niet om je te helpen. Ik doe je een aanbod: voor de luttele som van 75 EUR/uur zoek ik het voor je uit.

Mijn reactie lijkt een beetje nors, maar het is belanrijk je te realiseren dat een klein beetje meer informatie over jezelf, of je reis(voornemen) of wat je al heb geprobeerd (ook al mislukte het of was je er al uren en uren mee doende) geeft nu net dat beetje meer inspiratie om je vooruit te helpen.
Als je al vele berichten had geplaatst met tips en ondersteuning aan andere leden dan ook zou je korte verzoek met plezier worden ondersteund.

Neem je mij mijn reactie niet kwalijk? Het is bedoeld als opbouwende kritiek.
Als je een gps-track volgt, heb je in Frankrijk voldoende aan de gratis online OpenCycleMap. Ik neem aan dat dat osmand die mogelijkheid biedt (zelf gebruik ik Viewranger op mijn telefoon). Ik neem ook aan dat je met osmand kaarten kunt cachen of zelfs saven. Dan is het genoeg om eens in de paar dagen online te gaan en de kaart in de omgeving van de route voor de komende trajecten in je telefoon te laden, zodat je verder offline kunt navigeren.
Het is handig om eerst de vraag goed te lezen voordat pjapio met allerlei antwoorden op een dwaalspoor wordt gezet. Voor Osmand kun je per Franse regio OSM-kaarten downloaden. Wat pjapio volgens mij wil weten is door welke regio's de route naar Santiago voert.
Wellicht helpt dit:
Afbeelding
Et voilà:
Afbeelding

Link naar de osmand bestanden:
http://download.osmand.net/list.php?d=1