Additionally, paste this code immediately after the opening tag: treinreis bazel - Forum Wereldfietser

treinreis bazel

Ik ken niets van treinreizen daarom deze vraag kan iemand mij vertellen hoe ik een treinticket, met fiets en bepakking, kan kopen naar Bazel. Beste voor mij is vanuit Utrecht.
Tweede helft van juni en als het kan rechtstreeks.
Dank bij voorbaat voor nuttige tips.
Even zoeken op het forum en oeps! daar is het.

http://www.treinreiswinkel.nl/trein_en_fiets

Even bellen, en het is geregeld.

Peter
Wilde net zeggen, google ff "fiets trein basel" en floeps daar is het(zelfde).
OmeGerrit schreef:Wilde net zeggen, google ff "fiets trein basel" en floeps daar is het(zelfde).
Eerlijk gezegd vraag ik me wel eens af waarom er op dit forum regelmatig info gegeven wordt als het toch niet gelezen wordt. In 458 berichten wordt de treinreiswinkel genoemd.

Peter
En 544000 hits op google voor "fiets trein basel".
OmeGerrit schreef:En 544000 hits op google voor "fiets trein basel".
:lol: :lol: :lol:

Peter
Peter M schreef:
OmeGerrit schreef:En 544000 hits op google voor "fiets trein basel".
:lol: :lol: :lol:

Peter
En 10.500.000 hits voor "toch niet gelezen" 8)
Peter M schreef:
OmeGerrit schreef:Wilde net zeggen, google ff "fiets trein basel" en floeps daar is het(zelfde).
Eerlijk gezegd vraag ik me wel eens af waarom er op dit forum regelmatig info gegeven wordt als het toch niet gelezen wordt. In 458 berichten wordt de treinreiswinkel genoemd.

Peter
Ik vind het flauw, zo'n reactie. Je kunt elkaar toch gewoon antwoord geven? En als ue daar geen zin in hebt, doe je dat toch gewoon niet? Zo zuur hoeft het er op het forum tch niet aan toe te gaan? Laten we het vooral plezierig houden!
Dat zou wel eens lastig kunnen worden Aart. Google geeft slechts 2.600.000 hits op "plezierig". :lol: :lol:
Aart Veldhuizen schreef:Ik vind het flauw, zo'n reactie. Je kunt elkaar toch gewoon antwoord geven?
Natuurlijk is het een uiterst melige reactie.
Maar een zoekactie op het forum met 'trein' en 'basel' levert al heel snel deze tekst op:

Je kan vanuit Den Haag gemakkelijk naar de Treinreiswinkel in Leiden toegaan, maar een mailtje of telefoontje kan ook voor het opvragen van een reisplan met alle meest geschikte treinen met ruimte voor de fiets vanaf Milaan en een offerte voor alle kaartjes, inclusief zit- en plaatsenreserveringen, fietskaartjes en reserveringen voor de fietsen. Met vier mensen kun je een viersoonscouchette huren: een eigen ruimte voor het gezin!
Een dergelijk pakket kan niet bij NS-Hispeed.

Dan moet er toch een belletje gaan rinkelen.

Mijn opmerking heeft dan ook een grote (ahum) opvoedende waarde. (Mag ik hopen.)

Peter
Peter M schreef:Mijn opmerking heeft dan ook een grote (ahum) opvoedende waarde. (Mag ik hopen.)
Betwijfel het. Doorklik ratio's naar zoek pagina's zijn op fora altijd bedroevend laag. Indien diepgaande analytics worden bijgehouden op de wereldfietser, zal dat hier niet anders zijn vermoed ik.

Terwijl er toch altijd al zolang als fora gebruikt worden, en daarvoor de nog wat klassiekere BBS systemen, altijd al gehamerd is op het dan wel gebruiken van een ingebouwde zoekfunctie of toen deze nog niet bestond/standaard was allereerst de moeite te nemen enkele pagina's terug te bladeren om te zien of er reeds een relevant topic bestond.

Na al die jaren, en ondertussen miljoenen post in de trend van "search before you post", http://lmgtfy.com/?q=how+do+I+google of wat dan ook.... is er nog nooit echt iets veranderd.

Wat dan ook vaak veel efficiënter werkt is dat soort "eerst zoeken" posts achterwege te laten, en simpelweg te antwoorden. En in geval van frequent terugkerende vragen met eenzelfde antwoord, als community met goedkeuring van de moderators het initiatief te nemen om te zien of dit samen te vatten is in enkele relevante sticky topics.

Deze laatste worden in tegenstelling tot zoekpagina's vaak namelijk nog wel redelijk goed bekeken.
Peter M schreef:

Peter
Gewoon even rekening mee houden dat niet iedereen een doorgewinterte forumtijger is. :wink:
tirre schreef:Ik ken niets van treinreizen daarom deze vraag kan iemand mij vertellen hoe ik een treinticket, met fiets en bepakking, kan kopen naar Bazel. Beste voor mij is vanuit Utrecht.
Tweede helft van juni en als het kan rechtstreeks.
Dank bij voorbaat voor nuttige tips.
Ok, bedankt?
Peter M schreef:Even zoeken op het forum en oeps! daar is het.

http://www.treinreiswinkel.nl/trein_en_fiets

Even bellen, en het is geregeld.

Peter
Ok, bedankt.