Additionally, paste this code immediately after the opening tag: beugel stuurtas Agu - Forum Wereldfietser

beugel stuurtas Agu

De beugel van mijn stuurtas is gebroken en ik hoop dat iemand nog zo'n ding op zolder heeft liggen:

Afbeelding
Afbeelding
Ik heb zelf zo'n ding niet. Maar indien je er niet uit komt qua het vinden van een reserve kun je ook overwegen bij een smid langs te gaan om het te laten lassen. Zal snel goedkoper zijn dan een nieuwe stuurtas.
De beugel is van bros aluminium gemaakt, daar kan een smid niet veel mee, denk ik.
Ik heb nog overwogen om er een busje o.i.d. eromheen te doen, maar daarvoor is geen ruimte in de stuurklem.
Ooit heb ik zelf een nieuwe gemaakt van een metalenstaaf, deze erg heet verwarmt en toen gebogen en dat werkte prima.

Dacht gewoon bij de gamma een staaf gekocht.
Ik heb er 1 die ergens ligt weg te stoffen, gratis af te halen in Maarssen. Ik zal hem eens opsnorren en er een foto van maken of het exact hetzelfde model is en er de afmetingen bij geven.
Wat zou de winstmarge zijn op zo'n stukje metaal? Ik begrijp dat Erik hoopt er iemand gratis van te verlossen :wink:

Renaat
Revanho schreef:
Wat zou de winstmarge zijn op zo'n stukje metaal? Ik begrijp dat Erik hoopt er iemand gratis van te verlossen :wink:

Renaat
Dank je, dat zou hem moeten zijn, maar dat is inderdaad wel wat prijzig. Ik heb hem wel iets goedkoper gevonden: http://www.fietstassen-en-fietsmanden.n ... lu-cc-100/, maar het is alsnog de helft van wat ik voor de hele stuurtas betaald heb.
sont schreef:Ik heb er 1 die ergens ligt weg te stoffen, gratis af te halen in Maarssen. Ik zal hem eens opsnorren en er een foto van maken of het exact hetzelfde model is en er de afmetingen bij geven.
Hoera! Ik kan ook even langs komen fietsen om te kijken of het past. Maarssen is dichtbij genoeg.
Ja, ik heb er 1, hij lag al in mijn oudijzerbak. Hij is uitwendig bijna 26cm breed, circa 16 diep, de U-bocht in het midden meet zo'n 5cm.
Dat komt overeen met mijn gebroken beugel. Ik stuur je een PB.