Additionally, paste this code immediately after the opening tag: under Dutch Skies; a short roadmovie - Forum Wereldfietser

under Dutch Skies; a short roadmovie

Eerste filmpje van een weekendje uitwaaien in West-Friesland:

Bron

Enjoy!
Erg mooi! Krijg direct zin om ook op m'n mountainbike te springen :D
Heerlijk filmpje met mooie beelden.
To be continued?? YES PLEASE!!
Leuke film weer en supergoede muziek. ;)
Superleuk filmpje! En Guaranteed maakt het nog mooier. Please continue. :D
Gaaf! Dat is nog eens uitwaaien! :D
Mooi hoor.
Ik vraag me wel af hoe dit gefilmd is. Waren jullie met z'n tweeën?
Allereerst iedereen bedankt voor de (lovende) reacties. Goed om te horen dat jullie met plezier naar de beelden kijken. Zo weet ik in ieder geval dat ik op de goede weg ben...

HansvanderVeeke schreef:Mooi hoor.
Ik vraag me wel af hoe dit gefilmd is. Waren jullie met z'n tweeën?
Nee, ik was in mijn eentje. Met een Gopro cameraatje op mijn helm kan ik mezelf filmen terwijl ik fiets.
HansvanderVeeke schreef:Mooi hoor.
Ik vraag me wel af hoe dit gefilmd is. Waren jullie met z'n tweeën?
Ja dat zat ik ook te denken.
Of eigenlijk dacht ik: 'dat was vaak af stappen, camera plaatsen en terug rijden' :)
t ziet er namelijk uit als een solo trip, gezien er slechts 1 persoon in beeld wordt gebracht.

Vooral dat stukje bij t trappetje vind ik leuk in beeld gebracht :D
Michaël schreef:
HansvanderVeeke schreef:Mooi hoor.
Ik vraag me wel af hoe dit gefilmd is. Waren jullie met z'n tweeën?
Ja dat zat ik ook te denken.
Of eigenlijk dacht ik: 'dat was vaak af stappen, camera plaatsen en terug rijden' :)
t ziet er namelijk uit als een solo trip, gezien er slechts 1 persoon in beeld wordt gebracht.

Vooral dat stukje bij t trappetje vind ik leuk in beeld gebracht :D
Eigenlijk moet je je gewoon mee laten voeren en genieten van de beelden en de sfeer, zonder je continu af te vragen hoe het is gemaakt. Dat doet je bij een speelfilm ook niet. Tenminste, ik niet. Dan kom je nooit echt lekker "in de film" te zitten.
Erg leuke beelden. Vooral de beelden vanaf de paal aan je helm zijn erg gaaf. Zelf zou ik de volgende keer wel de windgeluiden weglaten of wat lager zetten. Eddie Vedder is altijd prachtige muziek voor dit soort filmpjes.
Met zorg gemaakt. Fietsen om een film te maken. Petje af.
Mooi gemaakt en heerlijke muziek erbij!
Heel mooi gemaakt!!