Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Zaterdags werken bij De Vakantiefietser in Amsterdam? - Forum Wereldfietser

Zaterdags werken bij De Vakantiefietser in Amsterdam?

Op 5 april open ik in Amsterdam mijn winkel De Vakantiefietser. Ik ben op zoek naar part-time personeel dat kennis van zaken heeft betreffende fietsvakanties, materialen en vakantiefietsen.

Weet jij het verschil tussen een Campinggaz Bleuet en een MSR Dragonfly, tussen een donzen slaapzak en een nylon slaapzak, tussen een low-riderbeugel en een BOB-yak, en het verschil tussen 26 inch en 28 inch? Dan is dit wellicht een leuke baan.

Eric Schuijt

Zie mijn website voor informatie: www.vakantiefietser.nl

Oh ja, als je eens in de twee weken op zaterdag wil werken, dan kan dat natuurlijk ook. Want anders kun je niet eens meer naar een Wereldfietserweekend...

jammer dat amsterdam net te ver weg is om een paar uur te komen werken, maar het had mij een uitermate leuke baan geleken. Misschien kan ik je wel op een andere manier helpen, wellicht je website upgraden?

je kunt me altyd mailen op exchange@re-cycling.nl

aangezien ik wel gecharmeerd ben van je winkel wil ik ook graag een banner van je winkel op onze site plaatsen http://www.re-cycling.nl