Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Parkeren (bij) IJmuiden - Forum Wereldfietser

Parkeren (bij) IJmuiden

In de herfstvakantie willen we nog een week fietsen in Engeland. We gaan met de auto (en fietsen) naar IJmuiden en willen daar de boot nemen. Trein redden we niet qua tijd.

Heeft iemand suggesties waar ik de auto in (de buurt van) IJmuiden voor een week zou kunnen neerzetten?

Bedankt.
In een sjieke woonwijk in Santpoort?
Veel plezier!
Vorig jaar ben ik een lang weekend naar Newcastle geweest. Er zijn veldjes tegenover de veerboot waar je je auto gratis kunt neerzetten. Alleen aan te raden wanneer je een wat oudere auto hebt zoals ik.
HansvanderVeeke schreef:Heeft iemand suggesties waar ik de auto in (de buurt van) IJmuiden voor een week zou kunnen neerzetten
Natuurkampeerterrein Schoonenberg in Velsen Zuid misschien ?
http://www.campingschoonenberg.nl/
Driehuizerkerkweg 15-D
1981 EH Velsen-Zuid
Tel: 0255 523 998

of bij NS-station Driehuis of Santpoort-Noord
Bij ons voor de deur! :-)
Marjan schreef:Bij ons voor de deur! :-)
Als ik het optisch schat, dan is het iets van 20 km naar de boot?
Lijkt me leuk, Marjan. Ik neem nog even contact op met je via PB. Ik had me niet gerealiseerd dat jullie zo dichtbij zitten.
HansvanderVeeke schreef:Als ik het optisch schat, dan is het iets van 20 km naar de boot?
27 km eerder :wink:
Hillegom-pont Noordzeekanaal is zo'n 25 km, dan nog linksaf naar het havenplein in IJmuiden
Via google maps- op de fiets- exact 23 km van ons huis naar haven van IJmuiden.
Van harte welkom om hier te parkeren, Wim is vrijdags overdag thuis, ik werk tot 17:00.
Deze is weer actueel. Ik heb net de Ferry geboekt op 25 april om een weekje in Engeland te fietsen.

Naast de uitnodiging van Marjan ( die ik moet herbevestigen bij de paastocht) vraag ik me af of er inmiddels mensen zijn die nog meer suggesties hebben.
Is er in IJmuiden, Beverwijk of Velzen een plekje waar je de auto -gratis- een week kunt neerzetten?
Ik weet niet hoe het nu is, 2 jaar terug gewoon neergezet in de kanaalstraat. ff op google streetgekeen en daar staan nog egeen verbodsborden op.