Rectificatie.Peter M schreef:Dit lijkt een oplossing te zijn (voor € 140,-).
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Niet goed gekeken.
€ 190,-- via de site van Pedalpower. Geen prijzen kunnen vinden van nederlandse winkeliers.
Peter
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Rectificatie.Peter M schreef:Dit lijkt een oplossing te zijn (voor € 140,-).
De grootte van de interne accu is al groter als van Biological Reecharge. En die was voor mij voldoende. Het grote nadeel van dit ding is het feit dat je hem niet even makkelijk van de fiets afhaalt (in tegenstelling tot de Reecharge). Opladen van telefoon en zo moet dus altijd bij de fiets gebeuren.peterv schreef:De Super-I-Cable heeft trouwens al een 2200mAh bufferaccu in zich
Persoonlijk denk ik niet dat kostprijs er echt iets mee te maken heeft.Peterv schreef:De powerbanks van dit soort merken zijn duurder omdat ze speciaal ontwikkeld zijn voor het fietsen, dus o.a. tegelijkertijd stroom kunnen opladen en afgeven, al opladen bij een minimale stroominput van de naafdynamo, etc. Powerbanks met een combinatie van zulke functies vind je niet zo snel op eBay.
En voor minder dan 30 pond, is dat nu niet bepaald een dure 10.000 mAh powerbank.Can I charge it and at the same time use it to feed some devices?
Yes, it can be charged when it is discharge.
Dank. Maar moet je die helemaal in Verwegistan halen, of is dat ook in NL te koop=peterv schreef:http://www.wereldfietser.nl/phpbb/viewt ... 01#p155701Peter M schreef:Hoe heb je dat gedaan? Foto?peterv schreef:Zelf heb ik 2 waterdichte verbindingen in de kabel gemaakt waardoor ik hem snel los kan koppelen.
Peter
Redelijke prijs zegt niet zoveel. Op eBay koop je al voor 15 euro een powerbank van 20.000 mah, maar die onbetrouwbare Chinese rommel zou ik niet graag mee op vakantie nemen. Ik zou liever iets van een goed merk nemen of iets wat in de praktijk al gewogen en goed bevonden is.estegeman schreef:Ik heb een paar dagen geleden een powerbank van 8000mah gekocht van de kijkshop voor €28,50. Ik heb hem nog helemaal niet gebruikt dus ik kan er niks over zeggen maar hij is redelijk geprijst.