Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Voer voor de cijferfetisjisten - Forum Wereldfietser

Voer voor de cijferfetisjisten

Niet alleen veel cijfers, als je onderaan de pagina op photos klikt krijg je ook nog een hele lading foto's te zien. (Of iets anders als je op een andere link klikt)

Wat wel opvalt is dat wij Nederlanders niet zulke wereldfietsers zijn, of meer wereldfietsers zijn die niet in statistieken willen worden opgenomen?
_Peter_ schreef:Wat wel opvalt is dat wij Nederlanders niet zulke wereldfietsers zijn, of meer wereldfietsers zijn die niet in statistieken willen worden opgenomen?
:) Als je op basis van een volkomen onrepresentatieve steekproef al conclusies wilt trekken, zou ik zeggen dat Nederlanders wereldfietsers bij uitstek zijn; we staan (gedeeld) zesde!

Carl
Carl schreef:
_Peter_ schreef:Wat wel opvalt is dat wij Nederlanders niet zulke wereldfietsers zijn, of meer wereldfietsers zijn die niet in statistieken willen worden opgenomen?
:) Als je op basis van een volkomen onrepresentatieve steekproef al conclusies wilt trekken, zou ik zeggen dat Nederlanders wereldfietsers bij uitstek zijn; we staan (gedeeld) zesde!

Carl
Carl, je begrijpt hem helemaal, ik snap sommige mensen en hun lijstjes wel, het is het krijgen van hun eigen gemaakte gelijk.

De foto's en verhalen zijn beter dan de cijfers.