Heb vanavond een spreadsheet opgesteld met een overzicht van ervaringen met scanners op de verschillende luchthavens. Om een begin te maken heb ik een lijstje van Bert met 42 luchthavens ingevoerd.
Bert, misschien kun je ze nog voorzien van een datum of jaar?
Iedereen is van harte uitgenodigd om haar- of zijn bijdrage te leveren.
Dringend verzoek: hou het opgeruimd en overzichtelijk, dan kan het een leuk, inspirerend en nuttig overzicht worden: Luchthaven Scanners.
Het gebruikte programma, Ethercalc, is open source.
Het spreadsheet is online, anoniem en openbaar. Iedereen met de link kan zonder inloggen het overzicht raadplegen, data toevoegen, wijzigen en verwijderen.
Voor wie luchthavens zou willen toevoegen maar bang is de boel te verstieren: scanners@bueters.nl Ik zal kijken wat ik kan doen. Ik ben echter niet de beheerder, dat zijn we allemaal.
Frank
Bert, misschien kun je ze nog voorzien van een datum of jaar?
Iedereen is van harte uitgenodigd om haar- of zijn bijdrage te leveren.
Dringend verzoek: hou het opgeruimd en overzichtelijk, dan kan het een leuk, inspirerend en nuttig overzicht worden: Luchthaven Scanners.
Het gebruikte programma, Ethercalc, is open source.
Het spreadsheet is online, anoniem en openbaar. Iedereen met de link kan zonder inloggen het overzicht raadplegen, data toevoegen, wijzigen en verwijderen.
Voor wie luchthavens zou willen toevoegen maar bang is de boel te verstieren: scanners@bueters.nl Ik zal kijken wat ik kan doen. Ik ben echter niet de beheerder, dat zijn we allemaal.
Frank