Ik verkoop deze wereldfiets voor vrijwel de helft van de orginele prijs.
Bij het fietsen naar Santiago kreeg ik een knieblessure die nooit helemaal is overgegaan door mijn eigen koppigheid om geen rustdagen te nemen, en tegen beter weten in heb ik de fiets gehouden, maar volgens mij is het moment gekomen om te erkennen dat ik de komende jaren nog geen grote tochten ga fietsen en dus beter de fiets door kan geven dan er elke keer hoopvol naar kijken.
Specs:
Framehoogte: 19"
Wielgrootte: 26"
Versnellingsgroep: XL/XT/LT
Remmen: Magura Hydraulische remmen
Voor- en achterdrager: Tubus
Zadel: Terry Liberator
Handvatten: Bar end "FiberSticks" carbon
Overige:
Koplamp Basta (afneembaar)
Achterlamp: Led a Cordo Reflect
Ringslot Axa Defender RL klapsleutel
AXA RLC kettin (140) defender zwart
Fietsbel
Fietspomp
Bidonhouder incl. 2 bidons
Aankoopbon is aanwezig, inclusief alle papieren. Nieuwprijs 1900 euro. Hij is van jou voor 1100 euro.
Ik heb overigens een reparatie/servicekit voor de hydraulische remmen gekocht, die krijg je er van mij bij. Sterker nog: ik heb een heel pakketje waarmee je zo op reis kan (reserveband, remkabel, derailleurkabel, noodspaken, etc)!
Apart te koop:
voor- en achtertassen en stuurtas van Ortlieb - voortassen nog in de verpakking
de fietsboekjes naar Santiago
een fietshoes voor transport in het vliegtuig
Als ik iets vergeten ben erbij te zetten van specificaties, of als je vragen hebt, dan hoor ik het graag.
Liefs Heidy
Bij het fietsen naar Santiago kreeg ik een knieblessure die nooit helemaal is overgegaan door mijn eigen koppigheid om geen rustdagen te nemen, en tegen beter weten in heb ik de fiets gehouden, maar volgens mij is het moment gekomen om te erkennen dat ik de komende jaren nog geen grote tochten ga fietsen en dus beter de fiets door kan geven dan er elke keer hoopvol naar kijken.
Specs:
Framehoogte: 19"
Wielgrootte: 26"
Versnellingsgroep: XL/XT/LT
Remmen: Magura Hydraulische remmen
Voor- en achterdrager: Tubus
Zadel: Terry Liberator
Handvatten: Bar end "FiberSticks" carbon
Overige:
Koplamp Basta (afneembaar)
Achterlamp: Led a Cordo Reflect
Ringslot Axa Defender RL klapsleutel
AXA RLC kettin (140) defender zwart
Fietsbel
Fietspomp
Bidonhouder incl. 2 bidons
Aankoopbon is aanwezig, inclusief alle papieren. Nieuwprijs 1900 euro. Hij is van jou voor 1100 euro.
Ik heb overigens een reparatie/servicekit voor de hydraulische remmen gekocht, die krijg je er van mij bij. Sterker nog: ik heb een heel pakketje waarmee je zo op reis kan (reserveband, remkabel, derailleurkabel, noodspaken, etc)!
Apart te koop:
voor- en achtertassen en stuurtas van Ortlieb - voortassen nog in de verpakking
de fietsboekjes naar Santiago
een fietshoes voor transport in het vliegtuig
Als ik iets vergeten ben erbij te zetten van specificaties, of als je vragen hebt, dan hoor ik het graag.
Liefs Heidy