Volgende week vliegen mijn fiets & ik terug naar huis. Het is de eerste keer dat ik een fiets meeneem in het vliegtuig. Ik heb al een doos gescoord bij de lokale fietsenmaker. (al vraag ik me af of de fiets erin past, maar dat is een andere vraag)
Ik vlieg met Ryanair. Het enige er over fietstransport op de website staat is dit:
Ik heb erover nagedacht om de fiets van tevoren in te pakken, dan heb ik alle tijd, maar dan heb ik een grote zware doos bij me die ik met geen mogelijkheid kan verplaatsen. Geen idee hoe ik dan op het vliegveld kom... Hoe doen jullie dat? Pakken jullie de fiets op het laatste moment bij de incheckbalie in?
Wordt de fiets bij dezelfde balie ingecheckt als de ruimbagage?
Alvast bedankt!
Ik vlieg met Ryanair. Het enige er over fietstransport op de website staat is dit:
Er is redelijk goede informatie beschikbaar over hoe de fiets moet worden ingepakt, maar hoe gaat het zijn werk op het vliegveld?*Fietsen – MOETEN in een beschermende doos of tas verpakt worden om geaccepteerd te worden voor reizen.
Ik heb erover nagedacht om de fiets van tevoren in te pakken, dan heb ik alle tijd, maar dan heb ik een grote zware doos bij me die ik met geen mogelijkheid kan verplaatsen. Geen idee hoe ik dan op het vliegveld kom... Hoe doen jullie dat? Pakken jullie de fiets op het laatste moment bij de incheckbalie in?
Wordt de fiets bij dezelfde balie ingecheckt als de ruimbagage?
Alvast bedankt!