Additionally, paste this code immediately after the opening tag: New Trent - Forum Wereldfietser

New Trent

Hallo,

Ik ben volop in de voorbereiding voor mijn tocht naar Rome .
Bijna helemaal klaar.
Ik zoek alleen nog naar een oplossing voor een powerpack.

Het enige dat ik van stroom wil voorzien is een samsung mobieltje van 8 jaar oud en een garmin edge touring.

Ik kwam op het spoor van New Trent 12000 mAH.
Ik ben een volslagen nitwit op dit gebied.
Maar is die New Trent een oplossing voor mij ?
....ik heb um uit Amerika laten komen. Het is een oplossing maar belangrijk is wat je wil. In de ICT noemen ze dat: Wat is je functionele vraag? Dan pas kun je bepalen of het voor jou de oplossing is.

Voor mij werkt ie. Ik heb bewust gekozen om niet op te laden via mijn naafdynamo. In mijn besluit speelt mee dat we voornamelijk in gebieden fietsen waar stroom dagelijks voorradig is. Daarnaast wilde ik de mogelijkheid hebben om meerdere apparaten aan te sluiten met verschillende amperage. Tot slot de prijs: nog geen 30 euro. We hebben hem wel uit de US laten komen: kon hem hier niet krijgen :-)

Als je vragen hebt: laat t even weten.....

Groet,


Henny
Dag Henny,

Het gebruik ervan zal zijn zoals die van jullie.
Ik zal genoeg stopcontacten tegenkomen maar die zullen niet altijd even bruikbaar zijn. Ik zou niet graag mijn edge een paar uur in de wasruimte achterlaten .
Voor zulke momenten lijkt een powerpack handig.
Henny,
Heb jij die powerpak via amazon besteld ?
Mij lukt dat niet.
Hoe heb jij dat gedaan ?
Ik hoor het graag.
Is dit niks? Duitse vestiging van Amazon, scheelt ook verzendkosten. En nog 1000mAh meer ook. Over de kwalitiet van het apparaat kan ik helaas niets zeggen.

Peter
Peter ,
Bedankt voor de tip
Ik zet het op mijn lijstje als alternatief.

Groet.
Beste Ando,

We hebben in de vriendenkring iemand die geregeld naar de US gaat. Aan hem de vraag gesteld om hem mee te nemen. Bestellen via het net is nog een beetje ingewikkeld. Mocht je niet iemand in je omgeving hebben die op gezetten tijden naar de US gaat: er zijn Nederlanders in de US die voor een kleine vergoeding het apparaat bestellen en doorsturen naar Nederland..... Zijn via Google snel te vinden.

En zoals ik het las: gebruik is gelijk. Wij gebruiken smartphones. Ik hang hem er elke keer aan als we ff stoppen....kom ik ruim de dag mee door... :-) als je nog vragen hebt hoor ik t graag....


Groet,


Henny
O ja...kosten 30 dollar.....of was t nou 30 euro...een van de 2 :-)
Ik heb een power bank van Deal Extreme van 12000 mAh, hiermee kan ik mijn telefoon 5 keer volledig opladen (HTC ONE).
op DX.com versturen ze gratis naar nederland, alleen moet je onder de 22 euro blijven zo dat je geen invoer gezeur krijgt.
die ik zelf heb wordt niet meer verkocht.
(http://dx.com/s/usb+power+bank+12000)
N.a.v.het bericht van Peter GM heb ik de Anker Astro E4 aangeschaft.
Morgen wordt ie bezorgd.

Groet
Mooi.... Van harte met de aankoop.... :-)

Groet,

Henny
Graag je ervaringen tzt melden, ik heb zelf ook wel belangstelling. :-)

Peter
@Peter GM.

Feedback over de Anker powerbank.
Bevalt tot nu toe heel goed.
Maar mijn doeleinden zijn dan ook eenvoudig.
Ik kan een keer of 10 mijn gps opladen alsook mijn e-reader.
Mijn 8 jaar oude samsung telefoon kan ik niet laden middels een usb aansluiting.Dan maar in het stopcontact.

De I-pad van mijn vrouw,alsmede haar high-tech mobiel konden beide in 1 sessie worden geladen .

Groet.