Hey iedereen,
Ik heb een paar vraagjes, zoals ik eerder al vertelde heb ik geen ervaring in reizen plannen.
Nu ben ik mij trip aan het voorbereiden, en ik weet eigenlijk niet hoe er aan te beginnen.
Ik heb zo mijn punten op de trip waar ik zeker geweest wil zijn maar de dingen liggen ver uit elkaar.
Hoe bepalen jullie dan de weg er tussen?
vb Ik vertrek vanuit Turnhout naar mijn eerste plaats Gherla in Roemenië.
optie 1 ik kan daar de korste weg heen nemen.
optie 2 via de limes route, maar dit is ongeveer 1000 km (ongeveer) langer.
Dit zijn toch minstens 14 fietsdagen voor mij.
Ik zou dit overwegen om de drukte te vermijden,meer natuur te zien,makkelijker plaatsen te vinden voor wild kamperen enz
Is dit dan ook doe moeite om de 1000 km extra te doen of niet?
Dan twijfel ik soms om over Luxemburg te rijden (slaap plaats bij familie) en zo Frankrijk in om zo over het zwarte woud te gaan....
Hoe maken jullie de juiste of mooiste keuze's?
Ik hou niet van musea, kerken, steden, etc.
Ik hou wel van natuur, bergen, meren, landelijke dorpjes etc
gr Pieter
Ik heb een paar vraagjes, zoals ik eerder al vertelde heb ik geen ervaring in reizen plannen.
Nu ben ik mij trip aan het voorbereiden, en ik weet eigenlijk niet hoe er aan te beginnen.
Ik heb zo mijn punten op de trip waar ik zeker geweest wil zijn maar de dingen liggen ver uit elkaar.
Hoe bepalen jullie dan de weg er tussen?
vb Ik vertrek vanuit Turnhout naar mijn eerste plaats Gherla in Roemenië.
optie 1 ik kan daar de korste weg heen nemen.
optie 2 via de limes route, maar dit is ongeveer 1000 km (ongeveer) langer.
Dit zijn toch minstens 14 fietsdagen voor mij.
Ik zou dit overwegen om de drukte te vermijden,meer natuur te zien,makkelijker plaatsen te vinden voor wild kamperen enz
Is dit dan ook doe moeite om de 1000 km extra te doen of niet?
Dan twijfel ik soms om over Luxemburg te rijden (slaap plaats bij familie) en zo Frankrijk in om zo over het zwarte woud te gaan....
Hoe maken jullie de juiste of mooiste keuze's?
Ik hou niet van musea, kerken, steden, etc.
Ik hou wel van natuur, bergen, meren, landelijke dorpjes etc
gr Pieter