Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Af te halen: 30 jaar oude Vittorio 50 cm / dames - Forum Wereldfietser

Af te halen: 30 jaar oude Vittorio 50 cm / dames

Mijn trouwe Vittorio heeft ooit een vriendinnetje gekregen. Alleen ik nog niet, en daarom staat ze te wachten op een grote beurt. En behoorlijk in de weg. Ofwel: ik hoop dat een lieve dame zich over haar zal ontfermen!

Het is een oude fiets en niet erg stijf. Er moet heel wat aan opgeknapt worden, dus voor de liefhebber. Het achterwiel is niet orgineel, voor wel. Momenteel is hij 6 speed. Wellicht wordt het een knappe thuisfiets; ik word met de mijne nagefloten :oops:.

Af te halen in Amsterdam. Je kunt ermee naar het station fietsen.

Afbeelding
Hoi BikeLike,
Ik heb een hele lieve vriendin die er zielsgelukkig van wordt als ik deze fiets voor haar opknap. Dus ik kom hem héél graag bij je ophalen. Wil je me laten weten wanneer dat het beste uitkomt? Veel dank alvast!
Groeten, Lars
Jammer, net te laat. Mocht het niet doorgaan met Lars, dan houd ik me van harte aanbevolen :)
Ik stel voor dat Lars en Ulje met elkaar in contact blijven. Ik was er heel zeker van dat ik hem ging opknappen...

Lars, het ziet ernaar uit dat ik vandaag wegga. Geef me een PB met je telefoonnummer, we kunnen vast iets regelen buiten mijn aanwezigehid om.