Additionally, paste this code immediately after the opening tag: fietsen in costa rica - Forum Wereldfietser

fietsen in costa rica

Wij willen in juli gaan fietsen in costa rica. Ik lees vooral verhalen van fietsers op mountainbikes.
Wie heeft er op gewone hybride fietsen door costa rica gefietst? Is dat ook te doen?

Heeft iemand een routeboekje te koop/leen?

Hallo Marian

Wij zijn op dit moment aan het fiesten in Costa Rica. We zitten nu in Fortuna nabij de Arenal vulkaan. Ikzelf heb een Koga TerrarLiner en mijn vriendin heeft een fiets in elkaar laten zetten. Een soort hybride. Passion, een merk van een plaatselijke fietesenmaker die zelf fietsen in elkaar zet. Tot nu toe gaat het ons prima af op onze fietsen. Het ligt er ook erg aan welke wegen je kiest. Wil je echt over het gravel, de lossen stenen, etc crossen dan ben je wellicht beter af met een mountain bike. Wij hebben een aantal dagen over het gravel en lossen stenen gereden en het was wel te doen. Maar wij verkiezen toch liever de verharde wegen. Dit gaat prima.
Mocht je nog vragen hebben laat maar even weten. Mijn e-mailadres is;delapena24@hotmail.com.

Groeten Paul