Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Verreweg Outdoor & Adventure Equipment - Forum Wereldfietser

Verreweg Outdoor & Adventure Equipment

Hoi ,

Even mezelf en onze zaak voorstellen ,
Ik ben dus Peter , eigenaar van Verreweg Outdoor & Adventure Equipment , met onze
outdoor shop zijn we constant opzoek naar nieuwe producten en proberen met ons aanbod net iets anders aan te bieden .
We zijn o.a verdeler van de Cumulus slaapzakken en Sawyer waterfilters en zijn momenteel bezig met een volledige ultra light lijn samen te stellen .

Groetjes ,
Peter
Verreweg schreef:Hoi ,

Even mezelf en onze zaak voorstellen ,
Ik ben dus Peter , eigenaar van Verreweg Outdoor & Adventure Equipment , met onze
outdoor shop zijn we constant opzoek naar nieuwe producten en proberen met ons aanbod net iets anders aan te bieden .
We zijn o.a verdeler van de Cumulus slaapzakken en Sawyer waterfilters en zijn momenteel bezig met een volledige ultra light lijn samen te stellen .

Groetjes ,
Peter
Waar kan ik jouw shop vinden? Zit je vlakbij camping Holsteenbron? Ik ben begin april in de voormalige mijnstreek van Belgisch Limburg.
Hoi Bert ,

Dat is paar km van van bij ons , daar ga ik regelmatig iets drinken na mijn mtb tocht , ligt midden in een zeer mooi natuurgebied .
Waarschijnlijk houden we 1ste weekend van april onze tentenshow.

Gr,
P.