Additionally, paste this code immediately after the opening tag: t.k.a. Tent MSR Hubba Hubba HP - Forum Wereldfietser

t.k.a. Tent MSR Hubba Hubba HP

Tja wat moet je daar nu voor vragen? 250 euro lijkt mij redelijk omdat hij in uitstekende staat verkeerd en ik graag wil dat een lid van de vereniging hem neemt. Deze MSR heb ik twee zomers gebruikt en dan maar enkele keren. Toen had ik al last van mijn rug. Twee jaar geleden hernia gehad en sindsdien slaap ik niet meer in een tent. Maar gelukkig fiets ik weer als 'de beste'. Het is officieel een 2 pers tentje, maar alleen is beter. Kijk maar even voor bijzonderheden op de site hieronder van de fietsvakantiewinkel. Ophalen is het best. 7 km onder Culemborg. Stuur anders maar PB
http://webshop.fietsvakantiewinkel.nl/m ... green.html
Robw
Beste Rob,

Al een tijdje ben ik op zoek naar een tentje onder de 2 kg. Dus ik ben zeker geinteresseerd - al ben ik geen lid van de vereniging.
Afspraak met mezelf was om in mijn zoektocht tot € 200,- gaan, dus daar hou ik het even op.

Laat je me weten of we wellicht tot een deal kunnen komen?

Groet, Anne

PS. Geluk dat je wel weer kunt fietsen
Over te tent hierboven.

1 ben ik te duur of
2 is er niemand die belangstelling heeft?

In het eerste geval: dat zou best kunnen. Ik heb er ook geen verstand van.

Biedt maar iets redelijks. Op zaterdag gaat die naar marktplaats. en anders in de mottenballen voor betere tijden want het is een prima tentje
Robw
Ter indicatie: Ik heb die tent twee jaar terug voor 300 euro nieuw gekocht.
Wel een prima tentje overigens, krap met z'n tweeën, maar lekker ruim in je eentje, redelijk snel op te zetten en heeft niet al te veel haringen nodig. Er is eventueel ook een losse footprint bij te krijgen als extra bescherming voor het grondzeil.
AnnePieke schreef:Beste Rob,

Al een tijdje ben ik op zoek naar een tentje onder de 2 kg. Dus ik ben zeker geinteresseerd - al ben ik geen lid van de vereniging.
Afspraak met mezelf was om in mijn zoektocht tot € 200,- gaan, dus daar hou ik het even op.

Laat je me weten of we wellicht tot een deal kunnen komen?

Groet, Anne

PS. Geluk dat je wel weer kunt fietsen
-------------
hallo Anne,

Ok. het blijkt dat die vraagprijs van 250 te hoog is. Nieuw schijnen ze al voor 300 te koop te zijn. Iets meer dan de helft . 175 of zo?

Ik hoor wel

Robw
Hoi Rob,

In mijn prive-bericht heb ik een paar opmerkingen/vragen gemaakt (en mijn e-mailadres vermeld) .
Als die vragen een positief antwoord krijgen, vind ik 175 geloof ik wel een goed bedrag.

Stuur je me even een prive-bericht zodat we afspraken kunnen maken?

Groet, Anne
Geachte beheerder, Wil je dit item sluiten (volgens mij kan ik dat niet zelf).
De tent is verkocht.
Robw