Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Dat was een Burley Solo. Het trapt zwaar, is lomp (kom maar eens een trein in) en je kunt niet met fatsoen over een bospad. Die punten zijn voor bijna alle karren een nadeel. Voor ons zijn die nadelen zo groot dat ik heel blij ben dat we een goed stoeltje hebben gekocht, maar dat hoeft voor anderen natuurlijk allemaal niet zo bezwaarlijk te zijn.Travelmaster schreef:Maar waarom is die kar je eigenlijk slecht bevallen? Welke heb je gebruikt?
Welk model Burley Solo was dat dan? Een ouder model of juist niet? Jij hebt namelijk exact de tegenoverliggende ervaringen dan die ik heb. De kar is juist niet lomp, maar smal en licht, maar wij zijn dan natuurlijk ook een 2pers Croozer gewent, 2x zo breed en 2x zo zwaar!GertjanT schreef:Dat was een Burley Solo. Het trapt zwaar, is lomp (kom maar eens een trein in) en je kunt niet met fatsoen over een bospad. Die punten zijn voor bijna alle karren een nadeel. Voor ons zijn die nadelen zo groot dat ik heel blij ben dat we een goed stoeltje hebben gekocht, maar dat hoeft voor anderen natuurlijk allemaal niet zo bezwaarlijk te zijn.Travelmaster schreef:Maar waarom is die kar je eigenlijk slecht bevallen? Welke heb je gebruikt?
Ik meld het omdat ook wij eerst dachten dat we een kar wilden. Maar na onze rit Berlijn - Enschede, met veel Duitse fietspaden ben ik wel overtuigd.