Additionally, paste this code immediately after the opening tag: great divide mtb 2014 - Forum Wereldfietser

great divide mtb 2014

hallo wereldfietsers,

Wij hebben plannen om dit jaar de Great Divide te fietsen in ca 6-8 weken in de periode half juni-half augustus.
We willen kamperen en gemiddeld ca 90 km per dag doen.
(komt voort uit eerdere ervaringen in Noorwegen en Kirgizië).
Het lijkt ons ideaal om deze tocht met 4-6 mensen te maken.
Wie gaat er mee?

Margo (52) en Frenk (56)
Hoi Frenk en Margo,

Ik wil deze tocht ook gaan fietsen deze zomer. Ik ben 47 jaar, heb behoorlijk wat fietsreiservaring en heb zowel met een vriend als ook veel alleen gefietst.
Misschien is het leuk om ideeën uit te wisselen?

Groet,
Maarten Wetsema
Arnhem
Dag Frenk, Margo en Maarten,

De Great Divide staat ook nog op mijn lijstje. Gaan de plannen nog steeds door? Half juni is al snel. Ik weet ook niet of ik 8 weken vrij kan krijgen, 6 weken moet wel lukken.

Ik heb ook redelijk wat fietsvakantie ervaring, maar voornamelijk over verharde wegen in Europa (Alpen, Pyreneen en Scandinavie).

Groet,
Hans
Hallo alle,
zijn de plannen al volop in voorbereiding?
omdat ik ook graag nog eens de Great Divide wil gaan fietsen kan dit wel eens een mooie gelegenheid zijn om met een groepje op pad te aan.
Is er misschien een mogelijkheid om op 30 maart op de fietsbeurs in Naarden Bussum elkaar te ontmoeten
heb aardig wat ervaring in fietsvakanties en reizen.

Vriendelijke groeten
Johan 51 jaar
Hallo allemaal,

Hoe is het met jullie plannen? Ik ben van plan the great divide in juli-augustus te fietsen en doe dat graag met een groepje.

Marc (54)
Hallo mtb-wereldfietsers,

Voor ons kan dit jaar de Great Divide niet doorgaan. Heel jammer.
Bedankt voor jullie reakties, en als jullie dit jaar wel gaan,
horen we graag hoe het geweest is.
Volgend jaar een nieuwe poging voor een groepje.

Groeten, Frenk