Additionally, paste this code immediately after the opening tag: vrijwilligers gezocht voor een lezing/workshop - Forum Wereldfietser

vrijwilligers gezocht voor een lezing/workshop

Op 30 maart a.s. houden we weer onze Wereldfietsersbeurs.

Door afzegging en omdat een paar mensen niet kunnen op 30 maart zijn er nog open plekken in het programma voor de workshops/lezingen.

Hierbij wil ik een beroep doen op onze leden met de vraag of er nog mensen die op onze beurs een workshop/lezing willen geven.

Het onderwerp is vrij als het maar te maken heeft met onze hobby, vakantiefietsen, buitensport, kamperen etc.

Neem s.v.p. contact met mij op via een p.b.

Ronald van der Perk
dat is niet altijd gezegd hoor.
gr jaap
Toch wel bijzonder om te ontdekken dat deze post door zo weinig mensen gelezen wordt.
Lichtgewicht fietstassen en fietsmaatjes naar Rome zijn kennelijk populairder.

Ronald van der Perk
hup...weer onder de aandacht.... :D
Hoi Ronald,

Wellicht moet je specifieke mensen benaderen voor specifieke deelgebieden:
- Iemand voor bikepacking.
- Iemand voor mountainbiken met bagage.
- Iemand voor wildkamperen.
- Iemand voor het maken van eenpansgerechten.
- Iemand voor sponsortochten.
- Iemand voor de juiste training en voeding voor en tijdens fietstochten.

etcetera.

En misschien helpt het ook om aan te geven wat je al wel hebt.

(ps PB blijft hangen in mijn uitbox, eventuele namen via email bij mij op te vragen!)
goede tips!
Misschien naar een ander subforum verplaatsen? Ik ben zelf geen lid (binnenkort wel van de Vlaamse) en kom hier zelden. Welke lees ik dan wel zowat dagelijks (begint naar verslaving te ruiken)? Deze: Reizen, Commerciële en Overige Zaken.

Veel succes!


Edit: om over een bepaald onderwerp te spreken voel ik me nog wat te groen, maar mocht u nog mensen zoeken om koffie te zetten, de afwas te doen, vestiaire te bevolken,... dan hoor ik het gaarne.
Dag Tim,

Dat is een geweldig aanbod. We zullen het onthouden. Op dit moment hebben we voldoende vrijwilligers. Ook zijn er al diversen aanmeldingen geweest van leden die iets willen vertellen.

Bedankt allemaal voor jullie hulp en reacties. Het definitieve programma van onze beurs komt binnenkort op de site.

Dit draadje kan nu wel gesloten worden.

Ronald van der Perk