Additionally, paste this code immediately after the opening tag: VERKOCHT Te koop fietskaarten Duitsland - Forum Wereldfietser

VERKOCHT Te koop fietskaarten Duitsland

Münsterland Niederrhein
Afbeelding
Betreft het gebied rond Munster, Dortmund, Düsseldorf.

Rheinland Eifel
Afbeelding
Betreft het gebied rond Köln

Saarland Mosel
Afbeelding
Betreft het gebied Koblenz, Trier, Saarbrücken

Alle drie de kaarten zijn 1:150.000
De lange afstands en regionale fietsroutes zijn ingetekend, hoogtelijnen, stijging bij wegen, symbolen voor toeristische informatie, campings en jeugdherbergen en andere fietsvriendelijke overnachtingsadressen zoals Bett & Bike (B&B voor fietsers).
De kaart is getekend vanuit de fietser en laat snelwegen en andere niet-befietsbare wegen wit, ingekleurd zijn doorgaande wegen die geschikt en rustig zijn om op te fietsen, naast de LF, regionale en de bewegwijzerde fietsroutes.

Ik heb deze kaarten vorig voorjaar gekocht en niet gebruikt ivm wijziging van fietsplannen. De kaarten zitten in een plastic hoes en zijn nog als nieuw.

Ik wil graag €15,-- voor de drie kaarten. Exclusief eventuele verzendkosten €3,84.

Stuur maar een pb als je interesse hebt!
PB gestuurd, ik lees graag van je.

Gr Hans
ha Martie,

Ik heb je op 7 februari een persoonlijk berichtje gestuurd, en in je bericht geschreven dat ik dat heb gedaan.
Tot op heden heb ik geen reactie mogen ontvangen. Mag ik van je lezen?

Groet, Hans
Ik neem aan dat de deal al rond is?
Anders had ik ook nog wel interesse.

Gr... TW
Ik heb nog niets gehoord, en sta al twee weken in de wacht. Wil snel die kaarten gebruiken met dit mooie weer.
Hallo Martie!

Ben je al boven water gekomen?
aandegracht schreef:Hallo Martie!

Ben je al boven water gekomen?
Schijnbaar niet :P
Of nog even hard aan het fietsen door België en Duitsland. :-) En terecht, het gaat niet om de kaart maar het gebied. Hij kan er geen afstand van doen :-)
De kaarten zijn nog te koop!
Beste Martie,

Ik heb interesse voor de kaarten, zou je je net gestuurde privebericht nog willen nalezen en wellicht willen verduidelijken.

Groet, Hans
Via pb heb ik aandegracht al laten weten dat ik berichten van zijn kant niet meer op prijs stel. Toch blijven de berichten komen. Dus graag een slotje op dit topic. Mochten er andere mensen zijn die interesse hebben in de kaarten stuur me dan een pb want ze zijn nog te koop.
Na onheldere reacties van de topicstarter in taal die niet de mijne is en die ik niet kan plaatsen wil ik met marty geen tweedehands handel meer doen. Verdere opmerkingen houd ik voor mij. Tot zo ver.