Additionally, paste this code immediately after the opening tag: RAB stretch neojacket (regenjas) - Forum Wereldfietser

RAB stretch neojacket (regenjas)

Bij Bever deze RAB regenjas gezien. Hij zat erg lekker en heeft een langer achterpad en voelt stevig.
ik ben benieuwd of jullie ervaringen hebben met deze jas of het merk

ik wil hem gebruiken tijdens mijn tochtje over ijsland deze zomer op de fiets.

alvast dank :)
Beste Henk,

je onderwerp is maar 12 keer gelezen tot nu toe. Dit komt omdat je het bij achtergrond hebt gezet. Alles wat in achtergrond wordt gezet is niet zichtbaar in Actieve Onderwerpen, de lijst met onderwerpen die je meteen ziet als je het forum opent.

Zoals het nu is leest geen hond dit. Ik raad je aan om het te verplaatsen naar Uitrusting, dan zal het anders zijn en zullen er zeker reacties komen. HG,

Alvast een relevante vraag aan je is: wil je de jas ook icm rugzak kunnen gebruiken bijvoorbeeld bij wandeltochten?

Hans
[moderator]Onderwerp verplaatst van Achtergrond naar Uitrusting.[/moderator]
Ik heb een regenjack van Rab. Gebruik 'm nu een jaartje of vier en houd zich prima. Zitten een paar lichte beschadigingen op omdat ik een keer met vrij hoge snelheid ben gevallen maar de stof is niet door.
Als deze aan vervanging toe is zou ik zo maar weer eens bij Rab uit kunnen komen...
Ik gebruik Rab regenjack en broek al een tijd,en het is geweldig. Kort geleden nog in de stromende regen en gewoon droog. En dat is toch wel heel prettig.

Groet, Ruud
HEb sinds een aantal weken een Rab neo jack, gemaakt van polartech, is een stretch-achtig waterdicht en ademend spul. Het zit heerlijk en in vergelijking met mijn North Face goretex (winterjas) ademd hij geweldig. Zit ook een geweldige capucon op. Ben dus tevreden over dit fietsjassie
dag allemaal , jullie bevestigen mijn idee over deze jas. dat is prettig maar....... welke winkel verkoopt deze jas? zag dat hij nergens in Nl in een (web) winkel aanwezig is.
Wat dacht je hiervan?
http://www.outdoorgouda.nl/rab-stretch-neo-jacket.html
Groet,
Robert