Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Chinees sprekende fietsers gezocht als gids in Nederland - Forum Wereldfietser

Chinees sprekende fietsers gezocht als gids in Nederland

Eind maart ga ik een groep Chinezen door Nederland begeleiden. Eén begeleider is niet genoeg, vandaar dat ik op zoek ben naar mensen (studenten?) die mee willen fietsen. Ze moeten echter Chinees kunnen spreken.
Misschien kun je het ook proberen bij de Hogeschool van Amsterdam - Trade Management Gericht op Azië.
Mijn moeder werkt bij zoiets soortgelijks, bij de hogeschool in Rotterdam en er lopen bijna alleen Aziaten rondt.
Ha die Boompie,

Steek je licht op in Chinatown rond de Nieuwmarkt. Er is een Chinese vereniging. Er is ook een tempel op de Zeedijk. Wellicht kunnen zij je helpen aan Chinese jongeren die hier opgegroeid zijn en ook fietsen.

通缉:人谁讲中国和自行车想要在自行车周游荷兰,一群来自中国陪你

Groetjes,

Bert
Neem eens contact op met de faculteit sinologie in Leiden. Toen ik er indertijd studeerde (inmiddels weer ruim 30 jaar terug...) kregen we regelmatig soortgelijke verzoeken. Voor studenten sinologie is het steeds leuk op dergelijke manier je leerstof in praktijk te brengen.
Hoi, ik ben een fervent fietser en ik spreek Chinees. Heb je nog mensen nodig?

Groeten
In principe ben ik voorzien maar ik zet je op de reservebank :wink:.
Wat leuk - wij zijn snel Chinees aan het leren zodat we alle Chinezen zo de gracht in kunnen laten fietsen na onze fijne verblijf van drie maanden aldaar :wink:

Alle gekheid op een stokje in Leiden zit de faculteit voor Japanse en Chinese studies. Daar vind je zat mensen.
Ik ben een Chinese Nederlander en spreek Mandarijn en Nederlands beide vloeiend. Heb je nog mensen nodig?