Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje IJsselvallei/Veluwezoom – 23 febr - start: Apeldoorn - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Rondje IJsselvallei/Veluwezoom – 23 febr - start: Apeldoorn

Rob, dat klopt.

Over het hoofd gezien. Ik heb je een pb gestuurd en zie het gpxbestand tegemoet.

met vriendelijke groet,
Edwin
Na 6 weken vandaag eindelijk verlost van het gips. Had zondag heel graag mee gefietst. Maar nou blijk ik een bezoek aan m'n zoon te hebben geplanned, in Engeland dus met gereserveerde kaartjes enzo. Dom, dom, dom. Volgen de keer ben ik erbij.
Veel plezier, het wordt best lekker fietsweer.

Frank
Ha Frank,

Zo te lezen ben je weer opgeknapt? Helemaal genezen?

Je komt toch zeker wel naar het rondje Utrecht op 2 maart?

met vriendelijke groet,
Edwin van Ooijen
Natuurlijk! Al moet ik één trapper vastzetten en met het andere been meefietsen :wink:

Frank
Dit rondje is te dicht bij me in de buurt om niet mee te doen. Ik ben er dus ook bij, zondag.

Oscar
Mooi weer voor een rondje Apeldoorn morgen :lol: http://www.stadindex.nl/weer/apeldoorn
...ben ook van de partij!
Tot over twee minuten...
We waren vandaag met een relatief grote (24 deelnemers) groep op pad met zelfs aardig wat mensen buiten de regio. Het was mooi weer, en Rob had een fraaie route over de Veluwe(zoom) uitgezet.
Iedereen bedankt, het was weer gezellig en tot volgende keer in Zutphen !


Ben & Ingrid
Ook namens ons iedereen bedankt voor jullie komst, het is een erg gezellige tocht geworden waar ook het weer prima aan mee werkte!
Hier nog een paar foto's.

Tot het volgende rondje - Zutphen!
Sien en Rob
Organisatie bedankt voor het uitzetten van de mooie tocht en fijne dag.

Hoop er volgende keer weer bij te zijn.

met vriendelijke groet,
Edwin van Ooijen
Inderdaad, bedankt voor het uitzetten en organiseren van de tocht van gisteren. Was een mooie tocht. Weer eens wat anders dan mijn trainingsrondje in Kennemerduinen!

Patrick