Dit is een afspitsing van een onderwerp over de fiets- en wandelbeurs
Via Toulouse lijkt me mooier.
We hebben denkelijk veel tijd. We hebben ruim vier weken vrij, en willen de eerste dag de trein naar Luxemburg nemen, dar de groene valleienroute tot kruising route oude wegen, en die afrijden. Dan moeten we in een week of drie wel bij Oloron of Lourdes kunnen komen, en hebben dus een (kleine) week over om weer thuis te komen. Met de mogelijkheid om mijn dochter met onze auto en fietsendrager opdracht te geven ons tegemoet te rijden, tijd genoeg dus.captain_fabulous schreef:Hoeveel extra tijd heb je? Als je de RET lijnen neemt, kun je zonder fietsreservatie gaan. Dan kun je heel spontaan kiezen. Maar dan kan het inderdaad zo een paar dagen duren om weer in Nederland te komen, sommige lijntjes hebben maar een paar treinen per dag, dus die moet je niet missen!Polling schreef: Verder kijken naar terugreisogelijkheden (trein?) vanuit Oloron of Lourdes, we hebben daar een paar dagen de tijd voor, dus met gewone lijnen misschien?
Van Lourdes kun je het beste richting Toulouse gaan misschien, en anders via Bordeaux. Hangt er een beetje vanaf door welk gedeelte van Frankrijk je liever boemelt.
Via Toulouse lijkt me mooier.