Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Ik heb hem ook laatst nog gebruikt en dat was nog de waarheid ookmultiwgb schreef:Noem mij een vertegenwoordiger van welk product dan ook die deze zin niet heeft gebruikt. Dat is ook wat, u bent de eerste met deze klacht.
Dan ben ik benieuwd wat de vertegenwoordiger mee krijgt, wat te doen het hoe en wat, bij klachten die toch meer of meer bekend zijn van je bedrijf.Leon schreef:Ik heb 15 jaar ervaring in kwaliteitsmanagement bij bedrijven van 2 tot 135 werknemers.
Dat was wel duidelijk ja, die directeur van Gazelle wrong zich in allerlei bochten om maar geen enkele toezegging op tv te hoeven doen.Michael W schreef:
Maar die twee op tv zullen nu wel snel geholpen worden met hun fiets en de rest met problemen mag gewoon doormodderen zoals gebruikelijk is bij dit soort tv-optredens van grote bedrijven !!
Ik heb dat niet zo ervaren. Maar het is wel spijtig om vast te stellen dat zoveel fietsenmakers (al dan niet om de hoek) er niet voor kiezen om bewust die merken aan te bieden die bekend staan om hun goede prijs-kwaliteitsverhouding en vaak vasthouden aan de verkoop van sommige bekende merken die vaak helemaal geen waar voor hun geld leveren.leendert schreef:Ik heb me geërgerd aan dit programma omdat Fietsnet en de elektrische fiets van Bosch een gratis podium hebben gekregen van Radar ten kosten van de vertrouwde fietsenmaker op de hoek en Gazelle. Erg onfatsoenlijk.
Ik heb niet gekeken, weet wel dat veel fietsenverkopers afspraken met een bepaalde leverancier hebben om bij een bepaalde omzet extra korting te krijgen. Als je dan 2 of meer merken in de winkel hebt staan wordt het halen van die grens natuurlijk lastig. Waar denk je anders dat die fantastische kortingen vandaan komen, dat gebeurd alleen als het ze niets of erg weinig kost.Revanho schreef:
Ik heb dat niet zo ervaren. Maar het is wel spijtig om vast te stellen dat zoveel fietsenmakers (al dan niet om de hoek) er niet voor kiezen om bewust die merken aan te bieden die bekend staan om hun goede prijs-kwaliteitsverhouding en vaak vasthouden aan de verkoop van sommige bekende merken die vaak helemaal geen waar voor hun geld leveren.
Renaat
Ik weet dat er allerlei zakelijke factoren meespelen en dat een verkoper niet altijd 'zijn zin kan doen'. Maar als men een vorm van beroepseer heeft, dan wil men klanten toch 'het best mogelijke' (binnen een bepaalde prijsklasse) bieden. Als dat het principe zou zijn, dan zouden bepaalde traditionele merken het erg moeilijk krijgen en bepaalde andere merken beginnen floreren. Ik vind het beschamend wat soms als 'goede fiets' aan de man wordt gebracht.Pman schreef: Ik heb niet gekeken, weet wel dat veel fietsenverkopers afspraken met een bepaalde leverancier hebben om bij een bepaalde omzet extra korting te krijgen. Als je dan 2 of meer merken in de winkel hebt staan wordt het halen van die grens natuurlijk lastig. Waar denk je anders dat die fantastische kortingen vandaan komen, dat gebeurd alleen als het ze niets of erg weinig kost.
Peter