Additionally, paste this code immediately after the opening tag: santos travelmaster - Forum Wereldfietser

santos travelmaster

Hallo allemaal.

vanwege gezondheidsredenen ga ik mijn santos travelmaster 2.6 alu. 19"verkopen.
deze geweldige costum bike heb ik in 2009 laten samenstellen op maat bij beukers bike centrum in Petten.
ik heb er 6100km op gereden,en hij ziet er nog als nieuw uit.maar ja de kenners weten ook dat je zo'n fiets bijna niet verslijt.
hij is dan ook afgemonteerd met de beste componenten.
hier geef ik een lijstje met onderdelen aan:
kleur: brons metallic
santos travelmaster voorvork (extra sterk)
design: uni 5 outline.
balhoofd: santos rvs.
stuur: ritchey mountaibike met ossenkop greep en navigatie houder.
zadel en zadelpen: terry liberator,- ritchey zwart zadelpen.
stuurpen verstelbaar alu 120 mm.
leren handvatten.
aandrijving: crankstel met bracket,kettingbladen-46T riemaandrijving,carbon belt-drive.
remmen: magura HS33.
voorwiel: 26V handgemaakt met SON zilver (36g) vakantiewiel.
achterwiel: 26V handgemaakt met Rohlof naaf zilver (32g) vakantiewiel.
banden:marathon supreme (draad versie) 2.0/50mm.
pedalen: santos travelmaster pedalen.
aankleding:
verlichting: son deluxe via voorwiel naafdynamo.
voo/achterdrager: santos pack rack extra strk met dubbele ophanging (tubes) voordrager Tubes Tara zwart.
verder bel-bandenpompsks puro slot axa defender met anti diefstal chip.2x alu santos bidonhouders.
de fiets heeft €3500 gekost. ik heb alle beschrijvingen, rekening video cd e.d. ter inzage voor u.
ik verkoop hem voor de prijs wat hij waard is, en dat is boven de €2200.
lijkt me zeer billijk voor deze superfiets.

u kunt voor info altijd contact met mij opnemen via sms of [Mod EvS: persoonlijke gegevens verwijderd, contact kan nog per PB].ik zal proberen wat foto's toe te voegen anders kunt u ze zien op marktplaats via dames sportfietsen santos travelmaster, de fiets met de gele bidons.http://www.marktplaats.nl/a/fietsen-en- ... ousPage=lr
ik ben benieuwd wat jullie er van vinden!

groeten vera .
Op Marktplaats staat dat het een 2.8 is (lijkt me niet trouwens gezien de foto's) en dat de vraagprijs 2350 euro is. Als hij voor jezelf zoveel waard is, zou ik hem houden, want verkopen voor die prijs lijkt me niet mogelijk. Het is een fiets van 8 jaar oud! En dan nog maar een derde van de nieuwprijs er af? Kijk even rond, zou ik zeggen.

De fiets zelf kan best goed zijn, maar zo'n vreselijk stuur erop (het is zéker geen mountainbikestuur!) daar zijn weinig mensen van gecharmeerd.
Jan Eleveld schreef:
Op Marktplaats staat dat het een 2.8 is (lijkt me niet trouwens gezien de foto's) en dat de vraagprijs 2350 euro is. Als hij voor jezelf zoveel waard is, zou ik hem houden, want verkopen voor die prijs lijkt me niet mogelijk. Het is een fiets van 8 jaar oud! En dan nog maar een derde van de nieuwprijs er af? Kijk even rond, zou ik zeggen.

De fiets zelf kan best goed zijn, maar zo'n vreselijk stuur erop (het is zéker geen mountainbikestuur!) daar zijn weinig mensen van gecharmeerd.
Sneu om zo'n afkraak reactie te plaatsen. Iedereen is toch vrij om zelf een prijs te bepalen zeker :roll: ? Je opmerking over het stuur slaat ook nergens op. Smaken verschillen misschien? En 2014 minus 2009 is ..? :wink:

Succes met de verkoop Vera!

Groet,
Niels
Ik zag de advertentie ook op Marktplaats
Ik vond het al vreemd...... een Santos uit 2006 met riemaandrijving ????

@Jan
Ik zie in bovenstaande opsomming dat de fiets uit 2009 is.
En 6100 km is voor een rohloff-fiets zo goed als nieuw.
Ik zou ook zeker boven de 2000 euro vragen.
Jan had het goed gezien; in eerste instantie stond er bouwjaar 2006. Tweedehands prijzen zijn niet altijd 'marktconform'. Als een fiets van vorig jaar nog in de winkel staat (showmodel) dan gaat er meestal ook al 30 % van de prijs af. Nu is duidelijk dat deze fiets zo'n 6 jaar oud is, en weinig gereden heeft. Vragen staat natuurlijk vrij maar ik zou ook zeggen dat de vraagprijs niet heel erg reëel is....als minimum. Aan de andere kant niet vreemd om mee te beginnen als vraagprijs voor een fiets waar iemand 3500 voor betaald heeft en bijna niet op gereden. Als ik zoiets zou zoeken zou ik in de buurt van de helft van de nieuwprijs bieden.
En een nominatie voor het meest extravagante stuur van het jaar ;-)

Mijn 5 cent,

BertV
Er werd door topic starter een mening gevraagd en die heb ik naar eer en geweten gegeven.
Inmiddels is de fiets dus 3 jaar jonger geworden en de wielmaat 2 inch gekrompen... (ik zag dat er wat getalletjes zijn aangepast inmiddels).
Nu nog een gewoon stuur erop. Maar dan nog vind ik een bodemprijs van 2200 euro een zeer stevige prijs die mij niet haalbaar lijkt. Maar je kunt het natuurlijk altijd proberen, zeker als je hem niet per se kwijt moet.
Niels1975 schreef:
Jan Eleveld schreef:... verkopen voor die prijs lijkt me niet mogelijk.
Sneu om zo'n afkraak reactie te plaatsen. Iedereen is toch vrij om zelf een prijs te bepalen zeker :roll: ?
Op Marktplaats kun je vragen wat je wilt. Op dit forum gelden niet alleen de belangen van de verkoper, maar ook van de koper: forumleden gunnen beide partijen een faire deal.

Daarbij ben ik het met Jan eens dat 63% van de nieuwprijs hier veel is. De koper zal immers duidelijk kosten en nadelen hebben.

Leon
Ha Vera,
Wat ontzettend jammer dat je je fiets moet verkopen vanwege gezondheidsredenen.
Bij deze wat feedback op je advertentie.
Veel (vakantie)fietsers hebben niets aan het opzetstuur. Wanneer ze geïnteresseerd zijn in je fiets zou dat ding hen kunnen afschrikken. Moeten ze'm zelf op Marktplaats gaan zetten en daar heeft niet iedereen zin in. Ik zou 'm eraf halen en de prijs kan dan ook iets naar beneden. Op Marktplaats kun je 'm los aanbieden.
Ik neem aan dat de olie van de Rohloffnaaf ververst is. Ook van de Magura remmen? Zo ja, dan zou ik dat melden. Zo nee, dan zou ik dat nog laten doen.
Succes met de verkoop!
Loes
dag allemaal,
vandaag heb ik mijn travelmaster verkocht en kreeg ervoor wat ik vroeg.
je ziet maar, dat deze bike het zeker waard is.

groeten allemaal
vera
Dat is goed nieuws, mooie prijs heb je gekregen! Ik zou trouwens de mail adressen uit de advertentie verwijderen, voorkomt een hoop spam mail...
Loes van den Bergen schreef: Ik neem aan dat de olie van de Rohloffnaaf ververst is. Ook van de Magura remmen?
Waarom zou je de olie van Maguraremmen vervangen?

Renaat
Gefeliciteerd met de verkoop Vera!