Additionally, paste this code immediately after the opening tag: RONDJE GRONINGEN 9 FEBRUARI - Forum Wereldfietser

RONDJE GRONINGEN 9 FEBRUARI

Het is al weer dinsdag en al snel weer zondag.....
Voor de winterkampeerders is het nog maar kort geleden, maar het is as zondag echt weer de 2e zondag van, dus ijs en wederdienende: 10 uur bij het Peerd.Het weer blijft wisselvallig, maar dat kan ook goed uitpakken.
Ik wil best een rondje verzinnen. (rekening houdend, zo nodig, met beaufort pittig).
Cilia
Hoi Cilia,
We zijn nog maar nauwelijks bekomen van het winterkamperen, maar ook onze agenda is onverbiddelijk: zondag moet er weer gefietst worden.
De fietsen zijn weer schoongemaakt, dus wij staan om 10 uur paraat.
Wij zijn ook van de partij.
Frenk en Margo
Uiteraard ben ik ook van de partij, waarschijnlijk op de Thorn :) . De Stevens wordt gerepareerd (onderdelen zijn besteld)
Rondje Groningen Alternatief

Nachtfietsen is geen werldfietsershobby, zo bleek laatst uit ons clubblad.
Toch is het wel leuk. Samen met Paul, Gerlof, Barbara en Margo ga ik een avondtocht fietsen. Het idee is om op zaterdag 15 febr om 18:07 bij het peerd te verzamelen en na een rondje van ca 70 km vóór 23:22 weer terug op het station te zijn. Onderweg een horeca-stop.
Zijn er nog meer "Rondje Groningen-" gegadigden voor dit duistere rondje?
Aanstaande zondag kunnen we het er over hebben.

Groet, Frenk
Ik heb me vergaloppeerd in het maken van plannen en blijk komende zondag al andere verplichtingen te hebben :( . Ik laat derhalve verstek gaan deze keer. Met de nachttocht ben ik er wel bij :D
Ik (Rene) ben al een paar dagen geveld door de griep en Geke twijfelt er nog over of ze morgen meefietst. Met andere woorden, als we morgen om 10 uur niet bij het peerd staan kunnen jullie zonder ons vertrekken.

Hopelijk lukt het volgende maand wel om mee te fietsen.