Additionally, paste this code immediately after the opening tag: bagagedrager+lowrider - Forum Wereldfietser

bagagedrager+lowrider

Name: Will Kuijlenburg

Email: willkuijl@hotmail.com

Vorig jaar met een vriend heel centraal amerika in een half jaar gefietst.Mountainbike en Koga myata.Hij geen grote rep.problemen,-ik lekke banden en mijn minouri dragers compleet naar de filistij-nen.A.s.fietstocht Madagaskar waar weer meest op ruwe wegen word gereden.Nu op zoek naar metalen dragers(TUBUS?)hardst.duur!! Is er iemand met een minder duurder ervaring? Met dank!!!

Name: Lord

Email: heaven@xs4all.nl

Tja, voor kwaliteit moet je vaak wel wat betalen. Je zou eens bij Vittorio in Heerhugowaard kunnen informeren, die maken prima bagagedragers voor randonneurs. (www.vittorio.nl)
--- --- --- --- --- --- --- --- ---

Name: JPN de Wit

Email: JPN.de.Wit@rw-l.nl

Ik weet niet wat je budget is, maar wat let je om zelf dragers te nemen van een Koga. Over het algemeen zijn al hun onderdelen los te bestellen.

Name: Yvonne

Email: espi@dds.nl

Typisch weer voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten.

Volgens mij zijn de Vittorio dragers NOG duurder, want door Frank de Groot zelf gemaakt. En volgens mij verkoopt hij die alleen aan mensen die zijn fietsen kopen.. maar ik kan me vergissen hoor.

De Tubus dragers zijn goed, maar kunnen ook wel kapot hoor. Ik reed in Australië tegen een buis aan.. tja wat wil je, met zijn 3-en op een stom fietspad dat verdeeld bleek te zijn in twee met zo'n buis.. maar het kon ter plekke gerepareerd worden. Later heb ik een vervangend staafje opgestuurd gekregen.

Een detail nog.. Frank bouwt (iha?) smalle dragers om het gewicht zo dicht mogelijk tegen de as te krijgen. Als je iemand bent die graag iets achterop de drager meesjouwt, kan het misschien te smal zijn.. zelf neem ik altijd een bijna leeg dagrugzakje mee. De gewone Tubus dragers zijn wat breder, maar zij hebben ook iele smalle dragertjes!

Yvonne