Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Randonnitis - Forum Wereldfietser

Randonnitis

Randonnitis

Ik realiseerde me dat ik al jaren besmet ben en er maar niet vanaf kom.

Elk voorjaar begint het te kriebelen en loopt de koorts naargelang het warmer word enorm op, niets is er tegen bestand.
Als ik een randonneur of een fietser zie die mooi op de fiets zit bepakt en bezakt onderweg is, dan loopt de bloeddruk bij me op.

Als ik een zoveelste fietsverhaal lees en het bij zet in de toch al overvolle boekenkast of als ik op m’n PC mooie verhalen lees of klassieke randonneurs zie dan begint het weer te kriebelen.

Alles draait om of staat in het teken van de fiets en fietsen en dat al sinds jaar en dag, dat virus draag ik al lang bij me.

Zelfs mijn schilderijen die ik maak in de koude lange winteravonden zijn geïnspireerd op en over de fiets of fietsen.

Zelfs mijn verzameling oude reparatie doosjes, postzegels en oude affiches zijn een uiting van deze besmetting.

Goede herinneringen van vorig jaar gaan door mijn hoofd, kriebels voor aankomend jaar in mijn buik… de koorts komt weer opzetten.

De fiets lonkt weer en ik ga weer over stag, geen vaccin is daar tegen bestand.

Henk


Afbeelding
Mooi hoor Henk! Ben je er de 23ste weer bij voor de 'slag om de citadel' om het seizoen te openen? Lijkt me een mooie ontmaagding :)
:wink:

Herkenbaar! Mooi schilderij trouwens!
@ urje Mooi hoor Henk! Ben je er de 23ste weer bij voor de 'slag om de citadel' om het seizoen te openen? Lijkt me een mooie ontmaagding :)
Ja zeker... dan ben ik er weer bij!

Henk

kunst en fietswerk
Mooie woorden Henk! Geniet van je virus het komende jaar, dat t je weer naar vele schitterende plaatsen en nieuwe avonturen mag lijden :wink:
fietsjunks schreef:Mooi schilderij trouwens!
Correct me if I'm wrong, maar is volgens mij een foto van/door agnes lapin.
@ Correct me if I'm wrong, maar is volgens mij een foto van/door agnes lapin.
Correct... it's 'n photo.

NB. ik heb weer een leuke serie schilderijen klaar, deze zijn op de WF beurs volgende maand te bewonderen.

Henk

kunst en fietswerk
Fietsen zit in mijn genen...

Afbeelding

Henk

kunst en fietswerk
Dat lijkt erg op een shirt wat ik heb.

http://www.cycologygear.com/assets/alt_ ... A_Navy.jpg

Peter