Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Vakantiefiets VSF T400 verkocht - Forum Wereldfietser

Vakantiefiets VSF T400 verkocht

verkocht
ik begrijp het trefwoord rohloff in je advertentie niet helemaal :roll:
het is een trefwoord. rohloff staat duidelijk niet in de omschrijving, omdat veel mensen zoeken op trefwoorden in marktplaats oa op rohloff, meer niet. Er zullen weinig mensen zijn die op slx zullen zoeken of op vsf. Is mij ooit als tip gegeven zoveel mogelijk trefwoorden onderin de advertentie te zetten, zo staat ook het trefwoord koga, alsook reisfiets etc...Er is in ieder geval niets misleidend mee bedoeld
Het is simpelweg met de beste bedoeling geplaatst... ik dacht bij mezelf : waar zouden mensen op zoeken als ze op zoek zijn naar een vakantiefiets ... dus heb ik onderin de trefwoorden geplaatst waar ik van dacht dat ze dit als zoekterm zouden invullen.

Hoeveel zijn er hier niet op dit forum die twijfelen tussen verschillende soorten versnellingen?
Ik wil niet twijfelen aan je beste bedoelingen (heb daar ook geen reden toe), maar ik hoop dat je ook begrijpt hoe vervelend dit is/kan zijn voor iemand die gericht naar een artikel op zoek is. Als ik een fiets zoek met Rohloff heb ik geen zin om me door advertenties van fietsen met een derailleur te moeten worstelen.

Mijn advies: niet doen. Het maakt tweedehandswebsites alleen onhandiger en tast de waarde van trefwoorden aan.

Renaat
Dag Renaat,
Bedankt voor de tip. Ik verwijder het woord uit de advertentie
Je handelswijze is gebruikelijk. Ik zou het lekker laten staan. Succes met de verkoop.
Berghaus schreef:Je handelswijze is gebruikelijk. Ik zou het lekker laten staan. Succes met de verkoop.
Ik wist niet dat gebruikelijk en 'juist', prettig, handig, ... hetzelfde is.
Ik vind het altijd wel wat zeggen over de verkoper als deze allerlei termen gebruikt die het product meer aanzien moeten geven dan het van zichzelf heeft. Naarmate er meer staan gaan mijn waarschuwingsstekels rechtop.

Maar los daarvan. Deze fiets heeft beslist niet meer reclame nodig dan zichzelf. Het is een heel gave fiets voor waar hij voor bedoeld is. Ik ben daarom benieuwd wat voor de fiets de nieuwe mag worden als deze niet meer voldoet.

Leon
Deze fiets voldoet nog prima - het is echter voor mezelf een uitdaging om zelf een fiets op te bouwen van nul af aan.
Een fiets opbouwen is echter niet echt goedkoop, vandaar dat ik mijn huidige in de verkoop zet...
Ik wil hem wel voor je uit elkaar schroeven :D