Wat is nu feitelijk de bedoeling: een body geschikt voor een enkel kransje te monteren of ? Of andersom? Graag even correct formuleren.Emiellio schreef:......ombouwen van mijn gazelle naar 9 speed naar single speed. Nu .....
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Ben van plan om de cassette 9 speed gewoon over te zetten, eerder wou ik wel één enkel kransje plaatsen met spacers. Alleen wat ik dus zoek is een achterwiel met een body 9 speed cassettes.sjefke schreef:Wat is nu feitelijk de bedoeling: een body geschikt voor een enkel kransje te monteren of ? Of andersom? Graag even correct formuleren.Emiellio schreef:......ombouwen van mijn gazelle naar 9 speed naar single speed. Nu .....
Bij mijn weten bestaat er niet echt iets als een 9-speed achterderailieur, de klikjes komen uit de hendel en zolang je maar de juiste 8/9/10 speed ketting gebruikt kun je naar believen achterderaillieurs in de mix gooien. Ik gebruik zelf een 9s achterderailieur op een 10s cassette met een 10s ketting en 10s race STI, werkt probleemloos.Bedankt, dacht dat het misschien problemen zou geven met mijn 9 speed deore achterderailleur.