De tovenaar schreef:Ik vroeg dit omdat ik tijdens het fietsen mijn naafdynamo wil opladen
Ha! Daar komt De Tovenaar uit de kast. Heeftie toch een elektrische fiets.
Slaapt schreef:Ik denk dat een b&m buffer batterij wat er voor ontworpen is een mooiere oplossing is.
Technisch gezien misschien wel, maar met alle kabeltjes en ander frutjes is het toch een van de meest lelijke dingen in deze sector.
Ik moet zeggen dat ik na het lezen van al het voorgaande in verwarring ben geraakt.
Afgelopen 2 jaar heb ik de Biologic Reecharge gebruikt. Het ding is nu ter ziele (voor zover ik kan nagaan is het geheel onvoldoende gezekerd tegen te hoge snelheden), maar ik kon daarmee wel tegelijkertijd de GPS laten draaien en de interne batterij opladen. Die batterij was voldoende om indien nodig mijn e-reader en mijn telefoon (simpele uitvoering) op te laden.
Ik zat te denken aan de keten
Universal Cable van Pedalpower, de
Accu A-Solar Xtorm Power Bank 11.000. En dan de GPS inpluggen in de powerbank. Maar dat kan dus niet.
De powerbank onder te brengen in
dit tasje . In normale gevallen, waarin je je stuurtas af wil nemen, laat je dit gewoon zitten.
Dit lijkt een oplossing te zijn (voor € 140,-). Maar dan vraag ik me nog af waarom Pedalpower niet aangeeft of je hun powerbank ook kunt laden met de Universal Cable. dat is toch een wat nettere oplossing.
Peter