Additionally, paste this code immediately after the opening tag: fluo-hesjes - Forum Wereldfietser

fluo-hesjes

Voor de liefhebbers van een kleurtje:

Afbeelding

Het hele artikel in De Volkskrant.

Peter
Hi hi hi., 'n kip met authoriteit. Loes
Hier in China kreeg een kip net ook een jasje aan. Hij of zij had niet veel autoriteit want het bleek zijn laatste jasje te zijn. Een jasje om de kip in toom te houden tijdens het slachten - hij ging erg vredig.
Hopelijk geen bom onder haar hesje zodat het een plof-kip wordt. :oops:

Henk

kunst en fietswerk
Is het niet beter voor die kippen als ze een helmpje moeten dragen? :wink:
Revanho schreef:Is het niet beter voor die kippen als ze een helmpje moeten dragen? :wink:
Dit is het kapen van een topic! :twisted:
Ik had nu een helmvrij topic willen hebben. :lol: :lol:

Peter
Revanho schreef:Is het niet beter voor die kippen als ze een helmpje moeten dragen? :wink:
Maar ze bestaan dus wel. :lol: :lol: :lol:

De kippenhelm die Valentino Rossi opzette nadat hij zijn negende wereldtitel in Maleisië veilig had weten te stellen en daarna ook in het winterseizoen droeg zal in een gelimiteerde oplage op de markt komen en vanaf heden te bestellen zijn in de Racesport shop.

Peter
Nu is het topic nog rijp voor Commercieel Nieuws ook, een beetje reclame lopen maken voor een bepaald model (motor)fietshelm! :lol:
Overigens denk ik dat die 'experts' uit het gelinkte (kranten)artikel niet goed weten waar zij het over hebben. :roll:
'n Kip met stijl draagt natuurlijk zoiets als dit.
Wat een flauwekul als die mailtjes dat er weer een bericht in fluo-hesjes is geplaatst. Dacht ik.
Ga ik kijken, blijkt dat ik dit topic zelf gestart ben. :lol: :lol: :lol:

Peter