Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Compostela, heen en terug, omdat het kan - Forum Wereldfietser

Compostela, heen en terug, omdat het kan

Hoi allemaal

Ik laat zelf niet zo heel veel van me horen, maar lees wel gepassioneerd en in alle stilte mee.

Mijn reis zit eraan te komen. De eerste dagen van droog weer in mei vertrek ik naar compostela. De heenweg Langs oude wegen en de terugweg via de sint-jacobsroute.

Planning is om er ongeveer 3 maanden over te doen.

De trainingen zijn al begonnen op mijn trouwe omgebouwde MTB.

Mensen die onderweg zijn, en een jongere kerel van 23 tegenkomen met zwarte kleren, grote kans dat ik het ben :)

Grootste doel van de reis is het onderweg zijn, me mentaal te sterken, nadenken over wat ik wil doen en welke richting ik wil uitgaan met mijn leven. En natuurlijk genieten van alles wat deze reis met me in petto heeft. Ook lekke banden zullen hierbij horen:)

Groetjes, Yves
Hoi Yves,
Ik wens je een fijne reis.
Leon
Mooi plan, Langs Oude Wegen is een prachtige route, wel wat zwaarder dan de "traditionele" jacobsroute. Wat dat nadenken betreft: ik hoop dat je daaraan toekomt, zelf heb ik het tijdens fietsreizen altijd veel te druk met fietsen, route zoeken, eten zoeken, onderdak zoeken, uitrusten, slapen et cetera om ook nog na te denken.
Idd een mooie reis. Wij hebben 2 jaar geleden ook zo gefietst.
Kijk op onze blog http://fietsen.fbosman.nl
Op de terugweg van chartres naar Parijs gegaan. Echt aan te raden.
Goed bezig!

Enne: lekke banden zijn een keuze;)!