Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Probleem met pdf? - Forum Wereldfietser

Probleem met pdf?

Hoi,

Ik krijg van iemand het onderstaande pb, weet iemand hier meer over waarom zo'n melding komt? Ik heb geen chrome.
pb schreef:Onderwerptitel: Fiets advies
forumbericht schreef:Voor een dergelijke tocht heb je echt iets beters en duurders nodig. Kijk hier eens: http://wiki.wereldfietser.nl/images/c/c ... kantie.pdf
Hoi Leon,
...
Ik krijg in chrome de volgende melding als ik op de link klik:
Waarschuwing: hier klopt iets niet!
Chrome kan niet verifiëren of de URL voor deze site correct is.
Je kunt niet verder gaan, omdat de websiteoperator intensievere beveiliging voor dit domein heeft aangevraagd.
Terug naar de veiligheid
Meer informatie
De site die je probeert te openen, gedraagt zich vreemd en Chrome kan niet verifiëren of de URL voor deze site correct is. Voor je eigen veiligheid moet je niet doorgaan. Je kunt het morgen opnieuw proberen of naar een andere site gaan."
Bij mij in Chrome doet de link het normaal.
Ik heb inmiddels gehoord dat het probleempje zich op een iPad voordeed. Iemand een idee?
Leon schreef:Ik heb inmiddels gehoord dat het probleempje zich op een iPad voordeed. Iemand een idee?
Apple versus Google. Is dat niet vragen om problemen? :lol: :lol:

Peter
Apple heeft zo een eigen manier van interpreteren van onder meer PDF-bestanden. Het probleem verdwijnt bij installatie van Adobe Reader voor Macintosh.
Even zoeken met Startpage voor —"Chrome" "iOS" "PDF" "warning"— levert minstens 10 pagina's op. Ik vermoed dat het ergens mis gaat met de wijze waarop Google het laden van PDF's via WebKit afhandelt.
arnob schreef:Apple heeft zo een eigen manier van interpreteren van onder meer PDF-bestanden. Het probleem verdwijnt bij installatie van Adobe Reader voor Macintosh.
Het ging over een iPad, dus dat gaat een beetje lastig. :wink:

In Safari op de iPad wordt die PDF van Wim prima ingelezen bij mij. Ik heb geen Chrome geïnstalleerd dus die kan ik niet checken, ik wil niet nog meer van mijn surfgedrag aan Google prijsgeven.
Ik denk dat de reset van de ipad voldoende was om de foutmelding te laten verdwijnen. Of de gezellige wf nieuwjaarsborrel waardoor de ipad is uitgezet. Het is nu niet meer te reproduceren.