Met mijn Garmin zumo 220 heb ik verschillende fietsroutes gemaakt en gereden, de aanwijzingen op de fiets zijn ideaal, maar de actieradius te klein, dus ga ik deze nu definitief in de auto installeren (fantastische autoroutes).
Ik zal een nieuwe fiets GPS kopen en ben van plan een OREGON 600 of eventueel 650 (misschien overbodige luxe?) te kopen.
De vraag is kan men deze voldoende vastzetten op de fiets?
Is deze gemakkelijk te gebruiken met open fietsmap? (ideaal voor Zumo)
Ik bezit een van de eerste GARMIN BENELUX fietsmap op micro SD kaartje, maar dat is een ramp en wat mij betreft niet gebruiksvriendelijk, dat gebruik ik zeker niet.
Mijn routes zijn allemaal gemaakt met BaseCamp, dus geen adresselectie
Of ben ik beter met een Garmin 810 (niet de 800 want niet geschikt voor routes) ondanks de vele beperkingen wat routes betreft.
Ik ben een recreatieve fietser in groep, kruissnelheid ongeveer 30km/h afstanden tussen 70 en 150km.
Kan je mij de Oregon 600 aanraden?
Ik zal een nieuwe fiets GPS kopen en ben van plan een OREGON 600 of eventueel 650 (misschien overbodige luxe?) te kopen.
De vraag is kan men deze voldoende vastzetten op de fiets?
Is deze gemakkelijk te gebruiken met open fietsmap? (ideaal voor Zumo)
Ik bezit een van de eerste GARMIN BENELUX fietsmap op micro SD kaartje, maar dat is een ramp en wat mij betreft niet gebruiksvriendelijk, dat gebruik ik zeker niet.
Mijn routes zijn allemaal gemaakt met BaseCamp, dus geen adresselectie
Of ben ik beter met een Garmin 810 (niet de 800 want niet geschikt voor routes) ondanks de vele beperkingen wat routes betreft.
Ik ben een recreatieve fietser in groep, kruissnelheid ongeveer 30km/h afstanden tussen 70 en 150km.
Kan je mij de Oregon 600 aanraden?