Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Lidmaatschap wereldfietser - geen reactie - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Lidmaatschap wereldfietser - geen reactie

En mocht iemand van de nieuwe leden de tijdschriften van de afgelopen twee jaren willen hebben, stuur mij dan via email PB een bericht. Ik ben de verhuizing aan het voorbereiden en vind het zonde ze weg te gooien. Ze zijn prachtig van inhoud en in mint condition.

Met vriendelijke groeten,
Gert
De mail is inmiddels binnen. Ik kijk uit naar mijn lidmaatschap. Ik hoop weer vele nieuwe en ondernemende fietsers te ontmoeten.

Groet, Ruud
Beste aspirant-leden,
Momenteel lijkt de automatische beantwoording van het secretariaat op nieuwe aanmeldingen niet te werken. Daarnaast is het bestuur zich ervan bewust dat de uitbestede ledenadministratie in de komende weken nog honderden aanmeldingen moet verwerken. Dit betekent dat een schriftelijke bevestiging incl. tijdschrift nog enkele weken op zich laten wachten. Uit kostenoverwegingen laten we zelfs de verzending van het tijdschrift een weekje wachten, waardoor méér mensen bij de eerste (en hopelijk enige) grote zending verblijd zullen worden met het eerste tijdschrift van 2014.

Namens het bestuur,
Robertjan Kuijten