Additionally, paste this code immediately after the opening tag: tubes and coffee in Kiel Windeweer - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

tubes and coffee in Kiel Windeweer

Misschien heeft Marten door dat hij niet Jezus is en dat er misschien nog veel meer mensen zijn met dito kennis en ervaring. :roll:
Toch wordt Marten zijn bijdrage gemist, ook door mij. Het laatste topic waar Marten zijn mening gaf (en daarna voorgoed afhaakte) vloog hij, naar mijn mening, qua toonzetting uit de bocht. Hij is daar dan ook, m.i., terecht op aangesproken door de moderators.

Reacties zoals:
Het is natuurlijk volstrekt begrijpelijk dat Marten hier is afgehaakt gezien de wijze waarop een aantal fietsende zwijnen met zijn pareltjes omging...
Ik begrijp dan ook totaal niet dat de MODERATOREN in het kader van de forumgedachte dat iedereen recht heeft op een mening zoiets laten gebeuren zolang het maar netjes is geformuleerd... Op die manier verdwijnen hier dus mensen met bewezen vakkennis en ervaring op het hoogste niveau, omdat ze worden geschoffeerd door forumbezoekers die nog geen schroef van een bout kunnen onderscheiden en/of op de fiets nog nooit verder zijn gekomen dan Vaals.

schiet natuurlijk niemand wat mee op.
Wim schreef:Persoonlijk heb ik het hier af en toe wel een beetje gehad
Ik ook. Maar nooit door "gewone" gebruikers die meer of minder bot reageren op vragen of berichten. Wel door moderatoren die zo nodig politieagentje moeten spelen en volstrekt onnodig ingrijpen.

Gerd
GerdC schreef:
Wim schreef:Persoonlijk heb ik het hier af en toe wel een beetje gehad
Ik ook. Maar nooit door "gewone" gebruikers die meer of minder bot reageren op vragen of berichten. Wel door moderatoren die zo nodig politieagentje moeten spelen en volstrekt onnodig ingrijpen.

Gerd
Van dit soort antwoorden wordt ik soms wat moedeloos en het getuigt van weinig respect.

Maar goed GerdC, je hebt twee keuzes: Of je accepteert het feit dat de moderatoren hier 'zo nodig politieagentje moeten spelen en volstrekt onnodig ingrijpen'. Of je zoekt je heil elders.
Want met dit soort opmerkingen schiet niemand wat op. Als je wat anders wilt, ga daar dan actief mee bezig. Als je genoeg medestanders vindt, dan stappen we met alle plezier op. Geeft ons ook wat meer vrije tijd.
Tja, de één zegt dat we niet ingrijpen en de ander dat we politieagentje spelen. :?
Volgens mij klopt dat laatste niet. Verder is het makkelijker om op te treden tegen spammers, dan om dusdanig te modereren dat iedereen er zich in kan vinden.

Maar in de laatste nieuwsbrief heeft een oproep gestaan voor moderators, dus als het beleid je niet bevalt meld je dan aan. Of benader het bestuur en treed met hun in discussie over het beleid.
dik5 schreef:
Wim schreef:OK. Hoe nu verder? We hebben twee mogelijkheden: we praten verder over Marten's tubes and coffee, de prachtige fietsen die er te zien waren, en de geweldige sfeer die er heerste. Dat is de leukste optie. Of we gaan het hebben over het beleid en de doelstelling van dit forum. Dat kan best vervelend worden, maar is misschien wel nodig. Persoonlijk heb ik het hier af en toe wel een beetje gehad, dus tubes and coffee met gelijkgestemden, en zonder gezeur, spreekt me meer aan. Wat willen jullie?
Wim
Dit draadje voortzetten is natuurlijk het makkelijkst, maar niet het beste voor de kwaliteit van dit forum op lange termijn.
Het beste zou zijn dat jullie eens samen met de moderatoren en/ of het bestuur in contact komen om elkaars standpunten eens aan te horen, dat hoeft voor mij niet niet via dit forum.

Ik zie dat als een uitdaging voor het bestuur en moderators.
bedankt Dik dat je een draadje hebt gestart http://www.wereldfietser.nl/phpbb/viewt ... 35&t=21501
Coffee en Tubes zijn beschreven en voor het off topic deel is een draadje gestart http://www.wereldfietser.nl/phpbb/viewt ... 35&t=21501 Van mij mag dit draadje dan ook op slot, een ieder kan zijn (constructieve) idee over de invulling van het forum bij Dik zijn draadje kwijt.