Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Nooit meer een lekke band met Slime! - Forum Wereldfietser

Nooit meer een lekke band met Slime!

Wil je ook nooit meer lek rijden?
Neem dan eens een kijkje op www.slimestore.nl
Slimestore biedt een ruim assortiment aan anti lek artikelen, zoals:
- Slime binnenband lekpreventie
- Slime gevulde binnenbanden
- Slime Lite gevulde binnenbanden (racefietsen)
- Slime reparatiesets

Slime is een geavanceerde vloeistof met kleine rubber deeltjes en bindmiddelen die een lek direct dichten. De kleine rubber deeltjes komen samen bij het lek door de luchtdruk die ontstaat en vormen op deze manier een langdurige plug.
Door de snelheid waarmee dit gedicht, merk je niet eens dat er een lek in je band zat en kun je zonder zorgen gewoon door blijven fietsen waar een ander zijn band zou moeten plakken.
Slimestore schreef:Wil je ook nooit meer lek rijden?
Neem dan eens een kijkje op www.slimestore.nl
Slimestore biedt een ruim assortiment aan anti lek artikelen, zoals:
- Slime binnenband lekpreventie
- Slime gevulde binnenbanden
- Slime Lite gevulde binnenbanden (racefietsen)
- Slime reparatiesets

Slime is een geavanceerde vloeistof met kleine rubber deeltjes en bindmiddelen die een lek direct dichten. De kleine rubber deeltjes komen samen bij het lek door de luchtdruk die ontstaat en vormen op deze manier een langdurige plug.
Door de snelheid waarmee dit gedicht, merk je niet eens dat er een lek in je band zat en kun je zonder zorgen gewoon door blijven fietsen waar een ander zijn band zou moeten plakken.
vergeet niet om nieuwe ventieltjes en gereedschap mee te nemen om je band leeg te laten lopen en weer op te kunnen pompen nadat je ventiel vol geslimed is.
http://www.bike4travel.nl/product_info. ... ts_id=3924
Ik ken een aantal fietsers die bang zijn om alleen te fietsen omdat ze geen band kunnen plakken en al helemaal niet een wiel uit een fiets kunnen halen, domweg omdat hen de kracht in de handen ontbreekt. Voor die fietsers zou het wel een uitkomst zijn. Het op een geschikt moment kopen en laten monteren van een nieuwe binnenband zou je dan op de koop toe moeten nemen.

Ronald van der Perk
Kan ik mijn banden na een Slime-behandeling nog leeg laten lopen voor luchttransport?

Werkt dat spul Slime ook bij het stoppen van diarree? :lol: :lol:
It's.... FLUBBER!